Cum îţi creşti afacerea împreună cu Imobiliare.ro

Lumea imobiliarelor a devenit tot mai complexă. Instrumente noi de promovare sunt dezvoltate în permanenţă. Din multitudinea de functionalităţi existente pe piaţă, scoatem în evidenţă 7. Ele sunt arătate mai jos şi se vor dezvălui către tine săptămânal. Pune-le în aplicare prin intermediul noilor pachete Imobiliare.ro şi vezi chiar tu cum creşti performanţa anunţurilor tale.

Idei simple, soluţii rapide, rezultate imediate.

1.Bannere în reţeaua Ringier

Ştiai că ai o facilitate deosebită inclusă în pachetele Best? Promovarea exclusivă

O reţea variată cu o segmentare largă pe siteurile Gazeta Sporturilor, Auto-Bild, Avantaje, Psychologies, Libertatea, Viva, Unica

O multitudine de formate de bannere pentru ca mesajul tău să poată fi transmis fără compromisuri:

300x250 (desktop şi mobile), 300x600 (desktop şi mobile), 580x400 (desktop), 728x90 (desktop), 970x250 (desktop)

Dacă foloseşti pachetul Best tot ce trebuie să faci este să ne trimiţi bannerul tău. De promovare ne ocupăm noi!

2.Rapoarte de performanţă

  • Află lunar care este performanţa anunţurilor tale în comparaţie cu ale competitorilor.
  • Segmentează anunţurile în funcţie de interesul tău.
  • Observi câte anunţuri au competitorii tăi în aceleaşi segmente şi cum poţi să creşti performanţa anunţurilor proprii.
  • Le accesezi în AdminOnline dacă ai pachetul Best.

3.Anunţ verificat

  • 40% mai multe leaduri? Foloseşte Anunţ verificat!
  • Creşte încrederea în anunţul imobiliar postat de tine, cu ajutorul etichetei Anunţ verificat. Vizitatorul ştie clar că preţul şi localizarea sunt corecte şi proprietatea nu a fost tranzacţionată încă.
  • Îţi punem la dispoziţie un document standard şi simplu pentru acordul proprietarului.
  • Anunţul este evidenţiat special în listă.
  • După primele rezultate, anunţul verificat generează cu 40% mai multe leaduri.
Obţine acordul model

4.Rating Agent

Ratingul tău e cartea ta de vizită

După orice tranzacţie finalizată prin anunţ verificat poţi cere rating de la proprietarul cu care ai lucrat.

În funcţie de pachetul de servicii activ poţi cere rating simplu sau rating avansat.

Rating simplu presupune ca proprietarul să îţi acorde o notă generală pentru colaborarea avută.

Rating avansat este o versiune în care proprietarul răspunde mai multor întrebări.

Pentru început ratingul nu va fi afişat, dar după generarea unui număr suficient de mare de reviews, el va deveni vizibil pe pagina agentului. De asemenea, pe viitor, vom explora căi prin care vom cere feedback şi de la cumpărător, vizitator sau din partea altor persoane cu care ai intrat în contact în procesul tranzacţionării.

5.Pagina agentului

Povestea ta în spaţiul tău

De acum ai posibilitatea de a-ţi spune povestea carierei. Pagina Agentului îţi dă şansa de a te prezenta chiar înainte de a te cunoaşte cu viitorul client. Pagina agentului poate fi accesată din pagina agenţiei şi din detaliile anunţului, cu condiţia ca agenţii să fie vizibili, opţiune existentă în Admin Online.

Îţi enumeri cursurile, asociaţiile sau cluburile din care faci parte precum şi proprietăţile pe care le ai în portofoliu.

Deja pagina agentului a furnizat mii de leaduri, fiind un canal de generare de leaduri complet nou. Aici ai exclusivitate totală, doar ofertele tale fiind afişate.

6.imoDirect

Una dintre funcţionalităţile pe care le propunem vizitatorilor Imobiliare.ro este salvarea căutării. 500 000 de potenţiali cumpărători au căutări salvate şi sunt anunţaţi când apar proprietăţi noi în aria salvată. Trimitem aproximativ 15 milioane de mesaje lunar către aceştia.

Proprietatea ta poate intra pe locul 2 în lista proprietăţilor noi apărute din zonă şi va fi vizualizată preponderent de cei cu un real interes în acea zonă. cu care ai lucrat.

Ţinteşti interesul real şi ajungi direct în căsuţa de email a potenţialului client! Simplu şi eficient.

7.Anunţ cu video şi planul spaţiului

Imobiliare.ro a insistat întotdeauna pe calitatea anunţului imobiliar. Astăzi vedem o creştere maximă în domeniul video. Tururile proprietăţilor au menirea de a arăta mult mai mult decât o poză. Chiar şi filmat cu telefonul, un video va convinge vizitatorul să ceară o vizionare. Videoul poate fi găzduit de Youtube sau Vimeo şi anunţul va fi marcat cu un semn distinctiv în listă.

Anunţurile cu video generează cu 50% mai multe leaduri şi cu 100% mai multe afişări în lista de anunţuri.

De asemenea, dacă ai pachetul Best, îţi punem la dispoziţie un serviciu de grafică profesională pentru planul imobilului. Tu ne trimiţi ce plan ai, iar noi îl transformăm în unul profesionist.

Totul pentru ca anunţul tău să performeze!