Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
31 mai 2012

AFI Europe demarează o investiţie de 40 milioane de euro la Ploieşti. Peste 60% din proiect e preînchiriat

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Ca urmare a cererilor din partea retailerilor, dezvoltatorul a decis extinderea suprafeţei mallului.

AFI Europe România a demarat ieri lucrările de construcţie la centrul comercial AFI Palace Ploieşti (foto), o investiţie estimată la 40 de milioane de euro. Până acum au fost semnate contracte de preînchiriere pentru peste 60% din spaţiile comerciale ale mallului, potrivit oficialilor companiei. Printre viitorii chiriaşi se numără Flanco (1.200 de metri pătraţi), H&M (1.600 de metri pătraţi), Reserved (500 de metri pătraţi), New Look (500 de metri pătraţi), Aldo, Collin’s, Motivi, Jolidon, Optinova, Bigotti, Musette, Splend’or, B&B, Arsis Vodafone, Sensiblu, Samsonite, Maxbet, McDonalds şi Pizza Dominium. Mallul va avea ca ancoră un hipermarket Cora, ce va ocupa o suprafaţă totală de 13.000 de metri pătraţi, şi va fi deservit de 1.000 de locuri de parcare. „Aşteptările noastre au fost întărite de numărul mare al retailerilor de top care au fost alături de noi încă de la început. Ca o consecinţă a acestui fapt, suprafaţa preînchiriată a ajuns în prezent la 18.000 de metri pătraţi, iar datorită cererilor numeroase din partea retailerilor am decis extinderea suprafeţei comerciale a mallului până la 29.000 de metri pătraţi (faţă de 28.000 de metri pătraţi conform planului iniţial, n.red.)”, subliniază David Hay, CEO al AFI Europe Romania.

Potrivit dezvoltatorului, centrul comercial ar trebui să fie finalizat până la 1 octombrie 2013. AFI Palace Ploieşti este al doilea proiect aflat în curs de dezvoltare anul acesta de către AFI Europe România. Acesta se adaugă primei clădiri de birouri de clasa A din cadrul complexului AFI Business Park Cotroceni din Bucureşti, ce urmează a fi inaugurată în august 2012.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe