Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
15 sept. 2011

Billa ajunge la o reţea de 56 de magazine operate în România

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Cea mai nouă unitate comercială operată de companie va fi deschisă mâine, în Braşov.

Billa România, parte a grupului austriac Rewe, va deschide un al doilea magazin în Braşov, ajungând astfel la o reţea de 56 de unităţi operate în România. Localizat pe strada Uranus, noul magazin va ocupa un spaţiu comercial de 435 de metri pătraţi şi va fi deschis publicului începând de mâine, 16 septembrie. „Este al doilea magazin pe care îl deschidem la Braşov, motivul principal fiind faptul că piaţa de aici ne-a inspirat în permanenţă. Avem clienţi fideli, iar mediul de afaceri este unul foarte performant”, subliniază Filip Cristescu, director de operaţiuni al Billa România. În prima zi de funcţionare a unităţii comerciale, clienţii care vor achiziţiona produse de peste 50 de lei vor primi în plus un voucher de cumpărături în valoare de 10 lei.

Rewe International a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 11,84 miliarde de euro. Pe piaţa autohtonă grupul austriac activează atât prin brandul Billa, cât şi prin reţeaua de magazine Penny. Recent, compania a anunţat finalizarea lucrărilor de extindere şi remodelare a două magazine Billa, unul în Ploieşti, şi altul în Iaşi, investiţia cumulată în acestea ridicându-se la peste două milioane de euro.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe