Billa România ajunge la o reţea de 64 de magazine

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 2 Iulie 2012, Ultima actualizare: 02 Iulie 2012

Retailerul austriac a deschis prima sa unitate comercială, în Târgu Mureş.

Reţeaua de supermarketuri Billa România, parte a grupului autriac Rewe International, a anunţat inaugurarea celui de-al 64-lea magazin al său la nivel naţional. Noua unitate este, totodată, şi prima deschisă în oraşul Târgu Mureş. Magazinul este situat pe Bulevardul 1848 nr. 46A şi ocupă un spaţiu comercial de 840 de metri pătraţi. Clienţii acestuia pot alege dintre cele peste 7.000 de articole comercializate, printre care: legume şi fructe proaspete, produse de panificaţie şi patiserie coapte în laboratorul propriu, produse preparate şi semipreparate, carne proaspătă, băuturi sau articole de menaj. Până pe data de 4 iulie, în magazinul din Târgu-Mureş va fi valabilă o promoţie specială: pentru cumpărături în valoare de peste 50 de RON vor primi un bon valoric de 10 RON, pe care îl vor putea folosi pentru noi cumpărături în magazin.

Pe piaţa autohtonă de retail, grupul austriac Rewe este prezent atât prin brandul Billa, cât şi prin reţeaua de magazine de tip discount Penny.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe