Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
15 mai 2015

Biroul, locul în care îți petreci (peste) o treime din zi! La ce se gândesc angajatorii când îl amenajează

scris de Adriana Lefter in categoria Ştirea zilei, Lifestyle

Mobilitatea și comunicarea sunt două dintre direcțiile actuale în domeniu.

În ultimii ani, companiile autohtone au început să conștientizeze tot mai mult că atmosfera de lucru influențează în mod evident productivitatea personalului, observă reprezentanții Techno Office, unul dintre principalii furnizori locali de soluții complete pentru amenajarea spațiilor de birouri. Acesta este și motivul pentru care angajatorii depun tot mai multe eforturi pentru a oferi un spațiu de lucru nu doar eficient organizat, ci și un design inovator. Potrivit Techno Office, tendințele anului 2015 în materie de amenajări de birouri au la bază nevoia de comunicare. Aceasta influențează atât compartimentarea, cât și resursele puse la dispoziția angajaților – astfel încât aceștia să aibă un cât mai bun acces la datele companiei, prin intermediul telefoanelor, tabletelor și laptopurilor.

Techno Office 1

 

„Companiile pun din ce în ce mai mult accent pe nevoile angajaților, iar încă din procesele de amenajare, eficiența acestora devine primordială. Astfel, pentru a le facilitatea comunicarea, se apelează la construirea zonelor de networking și se iau în calcul posibilitățile prin care angajații pot dispune de o mobilitate completă.”

Iuliana Carata, general manager Techno Office

 

Techno Office 2

Comunicarea și tehnologia modernă
Pentru a răspunde acestei nevoi de comunicare, recomandate sunt spațiile deschise, amplasate în zona centrală a biroului, care pot funcționa ca un punct de networking atât formal (devenind un bun înlocuitor al sălii de ședințe), cât și informal (oferind posibilitatea de a organiza diverse activități de recreere). Importantă este și integrarea noilor tehnologii de vizualizare și multimedia în sălile de întâlnire, tot mai populare fiind proiectoarele și ecranele wireless, care să poată fi controlate direct prin dispozitive mobile. „Pătrunderea și dezvoltarea tehnologiei în zonele office a avut un impact major, dar benefic, asupra producătorilor de mobilier, întrucât aceștia au trebuit să se alinieze rapid la nevoile pieței și să înceapă un proces de îmbunătățire a elementelor necesare într-o amenajare”, precizează Iuliana Carata, general manager Techno Office.

Techno Office 3

Soluții neconvenționale pentru stimularea creativității
Un alt trend vizibil în ultima perioadă constă în preferința pentru spații de lucru mai… neobișnuite. Urmând exemplul firmelor de IT, recunoscute pentru spațiile neconvenționale în care își desfășoară activitatea, tot mai multe companii apelează la soluții de amenajare informale, pentru a spori astfel energia și creativitatea angajațiilor. Din punct de vedere cromatic, de remarcat este tendința de a alege combinații de culori care stimulează sau calmează starea de spirit a angajațiilor, în funcție de specificul fiecărui business. În ceea ce privește factorii care dictează alegerea anumitor produse de amenajare în detrimentul altora, design-ul, forma și culoarea sunt aspecte importante în luarea unei decizii de achiziție, fără a preceda însă calitatea și durabilitatea.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Prima Casă, din nou în cumpănă. Varianta „O familie, o casă” e pulverizată: nu ar fi „interesantă” pentru actualul Guvern

Programul guvernamental, funcțional de peste zece ani, trece printr-un nou proces de analiză; rămâne de văzut dacă „mai rămâne în picioare”. Pe final de an, instabilitățile de pe scena...

citește mai departe
De ce au crescut prețurile apartamentelor din București?

Zvonurile alarmiste privind piața imobiliară, care au început să se propage încă din 2018, au avut ca efect scăderea interesului cumpărătorilor și, implicit, a numărului de vânzări. Anul 2019...

citește mai departe
Sute de apartamente noi, clădiri de birouri și peste 50.000 de angajați. Pipera se dezvoltă din plin. Face față infrastructura?

Aproximativ 400 de apartamente se livrează anul acesta în Pipera, doar în zona Bulevardului Dimitrie Pompeiu, iar în jur de 1.000 se vor finaliza aici în următoarele 18 luni,...

citește mai departe
Vânzări de locuințe: atât cererea, cât și oferta s-au majorat în 2019, însă inegal

Comparativ cu 2018, marja de creștere a unuia dintre cei doi indicatori este semnificativ mai mare decât a celuilalt. În cel de-al treilea trimestru al anului în curs, interesul...

citește mai departe
Avantaj pentru vânzători, dar și pentru cumpărători: perioada de vânzare a scăzut, marja de negociere a crescut

În contextul majorării cererii pentru locuințe, apartamentele din marile orașe se tranzacționează mai repede decât în urmă cu un an, însă vânzătorii sunt dispuși, în general, să lase mai...

citește mai departe