Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
11 Iulie 2012

Century 21 îşi schimbă strategia: de la vânzare de francize la achiziţia de agenţii de cartier

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 11 Iulie 2012

Compania intenţionează să-şi consolideze poziţia în zonele Pantelimon şi Titan din Capitală.

Agenţia Century 21 Titan Park, coordonată de master francizorul pe România pentru brandul de origine americană, şi-a anunţat intenţia de a achiziţiona agenţii imobiliare din zonele Pantelimon şi Titan, în limita unui buget de 200.000 de euro. „Scopul nostru este ca agenţia Century 21 Titan Park să devină o companie imobiliară puternică şi lider pe segmentul rezidenţial în cartierele în care activează, în primul rând prin serviciile de calitate pe care le oferă clienţilor”, subliniază Cătălin Scripcaru, preşedintele Century 21 România şi master francizorul brandului american pe teritoriul României. „Ne îndreptăm astăzi atenţia către agenţii imobiliare mici şi independente ai căror proprietari caută să iasă din această industrie. Dorim să transformăm aceste ieşiri de pe piaţă în oportunităţi pentru clienţi oferindu-le astfel acces la un portofoliu cât mai extins de imobile, la servicii de consultanţă imobiliară de calitate şi preţuri competitive”, adaugă Scripcaru. Procesul de achiziţie planificat de omul de afaceri a început la finele lunii trecute, când acesta a cumpărat chiar o agenţie din reţea, respectiv Century 21 Ovidiu Cristescu, ce operează în zonele Pantelimon, Iancului şi Titan.

Reprezentarea, reţeta succesului?
Anunţul companiei vine în contextul în care, în momentul de faţă, reţeaua autohtonă a Century 21 este formată din două agenţii – Titan Park şi Ovidiu Cristescu -, la care se adaugă o divizie de cercetare şi evaluări imobiliare. Spre comparaţie, în februarie 2011, sub acest brand funcţionau un număr de şase unităţi (plus divizia de cercetare şi evaluare). Dintre acestea însă, niciuna nu mai este funcţională în momentul de faţă, dat fiind că agenţiile Titan Park şi Ovidiu Cristescu au fost deschise în luna mai şi, respectiv, luna august a anului trecut. Unul dintre elementele distinctive prin care Century 21 doreşte să se impună pe piaţa autohtonă constă în furnizarea serviciului de reprezentare (prin care un agent imobiliar reprezintă interesele unei singure părţi într-o tranzacţie, fără a avea rolul unui intermediar între proprietar şi vânzător sau chiriaş).

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cât de sigur este să lucrezi ca femeie în imobiliare? Situații de vulnerabilitate și metode de prevenție

Femeile care activează în domeniul imobiliar din România se confruntă uneori în activitatea profesională cu diverse situații dificile, în special în interacțiunile avute cu clienții, dar și în dinamica...

citește mai departe
Ce strategie de lucru a adoptat rețeaua de agenții RE/MAX pentru când vom ieși din izolare

Agentul va utiliza echipament de protecție în interacțiunile directe cu clienții, pentru a minimiza riscurile de răspândire a virusului COVID-19. Pentru a răspunde la realitatea de după ieșirea din...

citește mai departe
Imobiliare.ro: În ciuda pandemiei, statisticile arată că există, chiar și acum, un interes solid pentru piața locuințelor

Deși evenimentele din plan social impun o stare de expectativă, cei aflați în căutarea unei case nu au dispărut, totuși, de pe fața pământului – este de așteptat ca,...

citește mai departe
Imobiliare de Romania. Episodul 2: (Ne)profesionistii

Din episodul anterior: Actorii pietei imobiliare, principalii beneficiari ai unei piete neprofesioniste, au fost identificati si demascati: dezvoltatorii, ziarele si site-urile de publicitate imobiliara, vanzatorii si cumparatorii privati care...

citește mai departe
De cât fac afaceri agenţiile de top din afara Capitalei

În marile oraşe ale ţării, miza jocurilor imobiliare este semnificativ mai mică faţă de Bucureşti. Capitala este, de departe, cea mai importantă piaţă imobiliară a ţării, marile companii de...

citește mai departe