Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
22 Septembrie 2009

“Consumatorii vor sa cumpere, dar nu la orice preturi”

scris de Bloombiz in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 22 Septembrie 2009

Reprezentantii companiei de dezvoltare imobiliara RED Management Capital, care a decis inchiderea temporara a centrului comercial Armonia din Braila, spun ca numarul vizitatorilor in cadrul proiectului a crescut puternic dupa anuntul privind suspendarea activitatii, ca urmare a reducerilor operate de catre chiriasi.

“De la momentul la care am anuntat inchiderea proiectului (sfarsitul lunii iulie – n.r.), acesta a mai functionat aproximativ o saptamana, timp in care traficul a crescut de patru ori, deoarece oamenii stiau ca vor fi operate reduceri importante de preturi.

Pentru noi acesta este un semnal foarte clar ca locuitorii Brailei vor sa cumpere, dar nu la orice preturi si in orice conditii“, a declarat Christian Hiver, director in cadrul RED, responsabil cu procesul de inchiriere a centrelor comerciale.

Hiver nu a precizat care au fost reducerile operate de chiriasi. Proiectul a fost inchis, la doar noua luni de la inaugurare, tocmai din cauza numarului redus de vizitatori si a vanzarilor slabe operate de retaileri, printre chiriasi numarandu-se Carrefour, Flanco, Sephora, Samsonite sau Mondex.

Constructia Armonia Center din Braila a implicat o investitie de 45 de milioane de euro, acesta fiind cel mai important proiect comercial care si-a inchis portile pe piata locala. “Suntem in negocieri cu alte firme care ar putea sa deschida magazine la Braila, dar decizia nu poate fi luata intr-o zi, doua.

Dintre chiriasii vechi, cu vreo doua exceptii, restul au spus ca intentioneaza sa redeschida magazinele, daca vom avea un grad de ocupare a spatiilor multumitor, de 70-80%”, a mai declarat Hiver. 

Articol preluat de pe bloombiz.ro

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe