Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
20 sept. 2011

Cu cât au crescut afacerile AFI Palace Cotroceni în perioada de vară

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Mallul a ajuns la un trafic mediu de două milioane de vizitatori pe lună pe parcursul sezonului estival.

AFI Palace Cotroceni, centrul comercial dezvoltat şi deţinut de AFI Europe, a înregistrat în lunile iunie şi iulie 2011 o creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 30% faţă de perioada similară din 2010, până la un nivel de 27,5 milioane de euro. Acelaşi ritm de creştere s-a menţinut şi în luna august, au precizat reprezentanţii companiei într-un comunicat de presă. Pe parcursul sezonului estival mallul a consemnat un trafic mediu de două milioane de vizitatori lunar, după ce peste 55.000 de bucureşteni i-au călcat pragul zilnic de luni până joi şi alţi peste 75.000 în weekend.

În momentul de faţă, spaţiile comerciale din AFI Palace Cotroceni sunt ocupate în proporţie de 96%. De la începutul acestei luni, în cadrul centrului comercial au fost inaugurate o serie de magazine, precum Tom Tailor (Casual şi Denim), Le Cashmere Heritage, Republica del Gusto, Massimo Dutti Kids – primul magazin din România, Imaginarium, Meli Melo. În a doua parte a lunii septembrie vor fi deschise şi magazine Pandora, Sunshine, Timberland, Sea Secret Spa, Dormeo, Oxette. De asemenea, la începutul lui octombrie îşi vor inaugura unităţile comerciale în mall şi retailerii Calzedonia şi Loisir.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe
Chiar dacă o vreme nu au lucrat de la sediu, 90% dintre chiriașii marilor clădiri de birouri și-au achitat la timp obligațiile contractuale

În ceea ce privește potențialul de generare a veniturilor, sectorul office se bucură, în continuare, de perspective pozitive. În prima jumătate din 2020, majoritatea companiilor din clădirile de birouri...

citește mai departe