Mallul a ajuns la un trafic mediu de două milioane de vizitatori pe lună pe parcursul sezonului estival.
AFI Palace Cotroceni, centrul comercial dezvoltat şi deţinut de AFI Europe, a înregistrat în lunile iunie şi iulie 2011 o creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 30% faţă de perioada similară din 2010, până la un nivel de 27,5 milioane de euro. Acelaşi ritm de creştere s-a menţinut şi în luna august, au precizat reprezentanţii companiei într-un comunicat de presă. Pe parcursul sezonului estival mallul a consemnat un trafic mediu de două milioane de vizitatori lunar, după ce peste 55.000 de bucureşteni i-au călcat pragul zilnic de luni până joi şi alţi peste 75.000 în weekend.
În momentul de faţă, spaţiile comerciale din AFI Palace Cotroceni sunt ocupate în proporţie de 96%. De la începutul acestei luni, în cadrul centrului comercial au fost inaugurate o serie de magazine, precum Tom Tailor (Casual şi Denim), Le Cashmere Heritage, Republica del Gusto, Massimo Dutti Kids – primul magazin din România, Imaginarium, Meli Melo. În a doua parte a lunii septembrie vor fi deschise şi magazine Pandora, Sunshine, Timberland, Sea Secret Spa, Dormeo, Oxette. De asemenea, la începutul lui octombrie îşi vor inaugura unităţile comerciale în mall şi retailerii Calzedonia şi Loisir.