Repoziţionarea ansamblului vine din dorinţa de adaptare la condiţiile actuale ale pieţei
Dezvoltatorii ansamblului rezidenţial Obor Towers (parte a grupului israelian Digal Investments&Holdings) au decis repoziţionarea pe piaţă a acestui proiect. Scopul? Adaptarea la condiţiile actuale ale pieţei, când creditele se dau greu, iar cumpărătorii sunt destul de reticenţi. Din procesul de relansare va face parte şi schimbarea completă a strategiei de marketing şi, totodată, a echipei de vânzări, se arată într-un comunicat oficial. De promovarea şi vânzarea ansamblului rezidenţial se va ocupa agenţia Real Time. „Vom repoziţiona Obor Towers şi pentru aceasta am apelat la consultantul imobiliar RealTime, care ne va sprijini în adoptarea unei noi strategii de vânzări, care să vină în întâmpinarea potenţialilor clienţi”, spune omul de afaceri Hai Solomon, proprietarul Obor Towers.
Public ţintă: familii cu venituri medii şi uşor peste medie
Complexul rezidenţial a fost supus unor analize riguroase, în vederea identificării problemelor ce au stat la baza stagnării procesului de vânzare pentru o bună perioadă de timp. Ion Cătuţoiu, general manager Real Time, este de părere că, în ciuda situaţiei din piaţă, complexul rezidenţial poate fi vândut în condiţii optime pentru ambele părţi implicate – atât pentru vânzător, cât şi pentru cumpărător. „Depinde doar de atragerea clienţilor potriviţi şi de consilierea profesionistă a acestora atunci când îşi aleg o locuinţă sau când investesc într-un apartament. Suportul profesionist, de calitate, alături de un proiect vandabil, face diferenţa”, explică Cătuţoiu. Publicul ţintă identificat este reprezentat de familii cu venituri medii şi uşor peste medie, oameni activi, care au nevoie să locuiască în centru. Campania de promovare va fi concentrată pe marketing direct. Obor Towers cuprinde 125 de locuinţe, din care mai sunt disponibile 20 de tipuri de apartamente.