Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
28 Iunie 2010

Dezvoltatorii Obor Towers schimbă strategia de vânzări

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 28 Iunie 2010

Repoziţionarea ansamblului vine din dorinţa de adaptare la condiţiile actuale ale pieţei

Dezvoltatorii ansamblului rezidenţial Obor Towers (parte a grupului israelian Digal Investments&Holdings) au decis repoziţionarea pe piaţă a acestui proiect. Scopul? Adaptarea la condiţiile actuale ale pieţei, când creditele se dau greu, iar cumpărătorii sunt destul de reticenţi. Din procesul de relansare va face parte şi schimbarea completă a strategiei de marketing şi, totodată, a echipei de vânzări, se arată într-un comunicat oficial. De promovarea şi vânzarea ansamblului rezidenţial se va ocupa agenţia Real Time. „Vom repoziţiona Obor Towers şi pentru aceasta am apelat la consultantul imobiliar RealTime, care ne va sprijini în adoptarea unei noi strategii de vânzări, care să vină în întâmpinarea potenţialilor clienţi”, spune omul de afaceri Hai Solomon, proprietarul Obor Towers.

Public ţintă: familii cu venituri medii şi uşor peste medie
Complexul rezidenţial a fost supus unor analize riguroase, în vederea identificării problemelor ce au stat la baza stagnării procesului de vânzare pentru o bună perioadă de timp. Ion Cătuţoiu, general manager Real Time, este de părere că, în ciuda situaţiei din piaţă, complexul rezidenţial poate fi vândut în condiţii optime pentru ambele părţi implicate – atât pentru vânzător, cât şi pentru cumpărător. „Depinde doar de atragerea clienţilor potriviţi şi de consilierea profesionistă a acestora atunci când îşi aleg o locuinţă sau când investesc într-un apartament. Suportul profesionist, de calitate, alături de un proiect vandabil, face diferenţa”, explică Cătuţoiu. Publicul ţintă identificat este reprezentat de familii cu venituri medii şi uşor peste medie, oameni activi, care au nevoie să locuiască în centru. Campania de promovare va fi concentrată pe marketing direct. Obor Towers cuprinde 125 de locuinţe, din care mai sunt disponibile 20 de tipuri de apartamente.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe