Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
18 apr. 2013

Din tendințele momentului: amenajarea unui birou (ca) acasă

scris de Adriana Lefter in categoria Home & Deco, Ştirea zilei

Indiferent unde este situat, într-un astfel de spațiu trebuie să-ți facă plăcere să lucrezi, spune arhitectul francez Jean Nouvel.

Săptămâna trecută (9-14 aprilie) a avut loc la Milano târgul de design de obiect și design interior In Salone. Anul acesta, în centrul atenției expozanților s-au aflat spațiile de lucru, potrivit firmei Antonescu PR&Consulting, participantă la eveniment. Scopul designerilor a fost acela de a veni cu soluții pentru crearea unui mediu în care angajații să se simtă “ca acasă” și nu captivi într-un spațiu standardizat, impersonal. “Petrecem mai mult timp la birou decât acasă, munca este parte integrantă din viața noastră. Proiectul este menit să ilustreze ideea de a trăi cu plăcere în spațiul de lucru. Odată ce vom respinge spațiile clonate, care ne alienează, vom conștientiza faptul că există soluții. Trebuie să ne schimbăm atitudinea, să ne planificăm munca într-o altă mentalitate. Indiferent unde este situat, un birou trebuie să aibă o proprie identitate, o latură umană, cu propria istorie și propriile obiecte, un birou în care să îți facă plăcere să lucrezi”, subliniază arhitectul francez Jean Nouvel, coordonatorul expoziției de mobilier de birou, desfășurată sub titlul “Project: office for living”.


Târgul de la Milano a reunit un număr semnificativ de arhitecți și designeri internaționali care au răspuns invitației de a arăta că un birou poate fi primitor și confortabil, indiferent unde este situat sau de resursele financiare disponibile pentru amenajarea acestuia. “S-au luat în calcul mai multe tipuri de spații, de la clădiri de birouri la depozite care pot fi transformate, de la apartamente în clădiri istorice la birouri amenajate acasă. S-a demonstrat că acestea pot fi și practice, și estetice, și prietenoase și, mai ales, realizabile”, notează reprezentanții Antonescu PR&Consulting.




Pentru a-ți asigura un mediu de lucru plăcut, indiferent că lucrezi acasă sau la sediul unei companii, poți face chiar tu mici schimbări la locul de muncă, prin integrarea “în peisaj” a unor obiecte personale sau de design care să te ajute să-ți desfășori activitatea. Alteori însă, soluția recomandată poate fi chiar o “schimbare de decor”. „Reamenajarea unui spațiu de birouri deja existent poate fi uneori o soluție chiar mai bună decât închirierea unui sediu nou. De cele mai multe ori este o chestiune de arhitectură interioară, de amenajare inteligentă a spațiului disponibil. Un arhitect sau un designer de interior experimentat va ști să se încadreze în bugetul și spațiul existent, cu rezultate spectaculoase în ceea ce privește mediul de lucru și ulterior chiar performanțele profesionale ale echipelor care lucrează acolo”, explică Raluca Antonescu, general manager al Antonescu PR & Consulting.





Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe