Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
28 mart. 2013

Din vară, constănţenii vor avea un „mall” de nouă generaţie: hipermarket cu galerie comercială ataşată

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

80% din spaţiile comerciale disponibile în cadrul proiectului sunt deja ocupate.

Centrul comercial Cora Constanţa, dezvoltat de grupul belgian operator de hipermarketuri Louis Delhaize, va fi deschis în vara acestui an, în urma unei investiţii de 58 milioane de euro, au anunţat reprezentanţii companiei. Cu o suprafaţă închiriabilă de 18.000 de metri pătraţi, proiectul va include un hipermarket Cora, precum şi o galerie comercială cu peste 50 de magazine. Până în prezent, CBRE (compania de consultanţă care se ocupă de închirierea proiectului) a semnat şi agreat contracte pentru ocuparea a aproape 80% din spaţiile comerciale disponibile. „Am avut încrederea că atuurile acestui centru comercial – amplasarea inspirată într-o zonă cu potenţial de cumpărare, apropierea de centrul oraşului Constanţa şi prestigiul brandului Cora – vor atrage un interes ridicat din partea potenţialilor chiriaşi. Ca dovadă a faptului că nu ne-am înşelat, cu câteva luni înainte de deschidere, am securizat în galerie nume importante din toate domeniile, ca Takko, CCC, Jolidon, Casa Rusu, Altex, Zoomania, Maxbet, Helpnet, Arsis, Germanos, Orange Store”, notează Luiza Moraru, şefa departamentului de retail al CBRE.

Proiectele mici, vedetele momentului
Potrivit reprezentanţilor CBRE, Cora Constanţa nu este un mall propriu-zis, neavând dimensiunile unui asemenea tip de proiect. Centrul comercial dezvoltat de operatorul belgian de hipermarketuri se pliază însă perfect pe tendinţele momentului în materie de retail. „S-a observat anul trecut preferinţa investitorilor pentru inaugurarea de centre comerciale cu galerii mici, cu o suprafaţă de până la 6.000 de metri pătraţi (şi cu un hipermarket ca ancoră, n.red.). Principalul motiv îl constituie timpul mai scurt pentru dezvoltarea unui astfel de proiect, de la accesarea finanţării până la inaugurare, spre deosebire de cel necesar pentru construirea unui centru comercial de tip shopping mall’”, precizează Luiza Moraru. Astfel, dintre cele şapte centre comerciale deschise anul trecut, cinci au urmat acest tipar, trei dintre ele fiind localizate în Capitală: Cora Rahova, InterCora Mihai Bravu şi Auchan City Crângaşi.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe