Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
27 Aprilie 2010

Edilii Capitalei vor sa cheltuiasca 13 mil. de euro pentru drumuri spre un viitor complex comercial

scris de Bloombiz in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 27 Aprilie 2010

Primaria Capitalei vrea sa cheltuiasca 54 de milioane de lei (circa 13 milioane de euro) pentru lucrari de infrastructura in zona 16 Februarie – Godeanu, urgenta acestora fiind justificata de edili prin deschiderea unui complex comercial, potrivit unui proiect de hotarare al CGMB, informeaza NewsIn.

Lucrarile, care ar urma sa dureze 12 luni, presupun realizarea a 1.319 metri de drum nou pe Soseaua Chitila, modernizarea soselei si construirea a doua pasaje pe strada Godeanu.

Prin aceasta investitie se va crea un acces dinspre Soseaua Chitiliei catre viitorul centru comercial Colosseum, care fi construit in zona.

Dezvoltatorii proiectului Colosseum vor pune la dispozitia primariei un teren pe care va fi prelungita linia se tramvai de pe strada 16 Februarie spre zona de nord a complexului, se arata in proiectul de hotarare al Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB).

Municipalitatea se angajeaza sa asigure, pentru firma care construieste complexul Colosseum, Nova Imobiliare, dreptul de conectare si utilizare a sistemului public de canalizare ce traverseaza terenuri ale domeniului public, iar asta fara taxe si costuri afara de cele legale.

In hotarare se mai precizeaza ca lucrarile de modernizare si reabilitare a infrastructurii trebuie coordonate cu cele aferente complexului comercial, urmand sa fie finalizate simultan cu acestea.

Anul trecut, in toamna, investitorii anuntau ca proiectul Colosseum reprezinta o investitie de circa 350 milioane de euro si va fi construit in doua faze.

Prima faza presupune construirea unui parc comercial cu suprafata de 58.000 de metri patrati, iar apoi va fi dezvoltat un mall de 140.000 de metri patrati, cu peste 480 de magazine si 8.500 locuri de parcare.

Articol preluat de pe bloombiz.ro

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe