Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
13 August 2009

Fratii Negoita transforma 250 de camere din hotelul Grand Rin in spatii de birouri

scris de Bloombiz in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 13 August 2009

Fratii Negoita vor transforma 250 de camere din hotelul cu capacitatea de aproape 1.500 de camere, Grand Rin din Bucuresti, in spatii de birouri, decizia fiind luata pe fondul scaderii gradului de ocupare al hotelului, cauzata de criza economica.

“Vom transforma 250 de camere din hotelul Grand Rin in spatii de birouri si le vom compartimenta in functie de dorintele clientilor.

Chiar si asa, cu 1.220 de camere care vor ramane functionale, hotelul ramane cel mai mare din Europa”, a declarat agentiei MEDIAFAX Ionut Negoita, proprietarul grupului Pro Confort, cu investitii in industria turismului si in imobiliare.

El a explicat decizia luata prin faptul ca, pe fondul crizei economice, gradul de ocupare al hotelului a scazut, iar spatiile de cazare ramase libere pot fi exploatate ca birouri.

“In plus, in momentul in care vom transforma acele camere in spatii de birouri, firmele care se vor muta in ele pot genera venituri pe partea de alimentatie, pot face training-uri in hotel si pot chiar solicita servicii de cazare pentru angajati sau firme partenere”, a afirmat omul de afaceri.

Modificarea celor 250 de camere va insuma aproximativ 5.000 de metri patrati de birouri.

“Pentru recompartimentarea si amenajarea spatiilor de birouri, investitia va fi de circa 100 de euro metrul patrat. Chiria pe care o vom solicita va fi intre 7 si 9 euro metrul patrat, in functie de suprafata inchiriata”, a precizat proprietarul hotelului Grand Rin.

El a mai spus ca poarta deja discutii cu mai multe agentii imobiliare pentru gasirea unor companii care sa inchirieze viitoarele spatii de birouri. “Mi-as dori ca pana la sfarsitul acestui an, macar 40-50% din spatii sa fie gata, iar restul sa-l putem inchiria pana in primavara anului viitor”, a adaugat Negoita.

Hotelul Rin Grand a avut in primele sase luni din acest an incasari de 5,2 milioane de euro, fata de 6,3 milioane de euro in aceeasi perioada a anului trecut. Proprietarul hotelului spune ca scaderea este cauzata, in primul rand, de reducerea activitatilor de training si organizare de evenimente ale companiilor.

“Exista si un mic profit in acest an. O masura pe care am luat-o a fost acordarea de discount-uri mai mari ca anul trecut la cazare.Trebuie sa luam singuri masuri in aceasta situatie de criza, pentru ca statul nu ne ajuta cu nimic”, a spus Ionut Negoita.

Articol preluat de pe bloombiz.ro

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe