Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în

Ai o locuință pe care vrei să o dai în chirie? Iată care sunt modalitățile prin care îți poți promova anunțul

Ai la dispoziție o serie modalități de promovare a anunțului atunci în te afli în căutarea unui chiriaș pentru locuința ta. Cele mai multe dintre acestea se întâlnesc în mediul online.

Promovarea online a anunțurilor te ajută să ajungi la un număr cât mai mare de persoane interesate direct de închirierea unei locuințe. În plus, poți actualiza oricând anunțul cu informații noi, iar acesta poate fi vizualizat la orice oră din zi sau din noapte.

Principalul dezavantaj este acela că intri în competiție cu numeroși alți proprietari aflați în căutarea unor chiriași, motiv pentru care trebuie să te asiguri că locuința este prezentată cât mai atractiv, cu multe fotografii, dar și că dispune de o serie de elemente care o diferențiază de alte proprietăți similare.

Nu uita că o chirie corectă este și ea deosebit de importantă, pentru că aceasta poate fi comparată cu ușurință în mediul online cu cele solicitate pentru proprietăți similare.

Promovarea online a anunțului de închiriere poate fi făcută prin intermediul mai multor platforme.

1. Site-uri specializate în imobiliare.

Publicarea anunțului pe un site specializat în imobiliare îți oferă posibilitatea de a intra în contact direct doar cu persoanele interesate de închirierea unei locuințe.

Aproximativ 200.000 de proprietari folosesc deja site-ul Imobiliare.ro pentru a găsi chiriași și cumpărători. Platforma le pune la dispoziție mai multe opțiuni care vin în ajutorul lor. Prin secțiunea “Adaugă anunț” cu un singur click proprietarul ajunge direct pe pagina unde poate adăuga pe site locuința pe care vrea să o dea în chirie.

Odată cu publicare anunțului de închiriere poți beneficia de instrumentele din secțiunea “Contul meu”. Astfel, vei avea la dispoziție opțiunea ”Anunțurile mele” care te ajută să gestionezi anunțurile adăugate de tine, să vezi care dintre acestea sunt active și care nu. Poți, totodată, să adaugi anunțuri noi și să activezi anunțuri inactive. Tot prin “Contul meu” poți să fi mereu în contact cu persoanele interesate de închirierea locuinței tale folosind chat-ul pus la dispoziție de Imobiliare.ro. Mesajele sunt instante. În plus, ai oricând acces la întregul istoric al conversațiilor.

Imobiliare.ro pune la dispoziția ta și o aplicație ușor de utilizat prin care primești notificări, direct pe telefonul mobil, care îți oferă cele mai importante detalii despre anunțurile publicate și te ține în permanență în contact cu persoanele interesate să
închirieze locuința.

În cazul în care lucrezi cu o agenție imobiliară, trebuie să știi și faptul că odată ce proprietatea pe care vrei să o dai în chirie intră în portofoliul acesteia, locuința va fi promovată prin intermediul site-ului agenției, dar și prin alte metode, precum newslettere, în funcție de contractul semnat.

2. Site-uri generaliste de anunțuri.

Publicare anunțului de vânzare pe un astfel de site este gratuită, dar nu garantează că vei ajunge specific la persoanele interesate de închirierea unor locuințe și astfel întreg procesul de găsire a unui chiriaș ar putea să se extindă pe o perioadă mai mare de timp. În plus, pentru promovarea suplimentară a proprietății se vor percepe unele taxe.

3. Rețelele sociale.

Promovarea anunțului poate fi făcută și prin intermediul rețelelor sociale, precum Facebook.

Poți face acest lucru și prin intermediul butoanelor social media puse la dispoziția ta de Imobiliare.ro. Astfel, anunțul va putea fi postat direct pe propriul timeline, dar și în grupuri, va fi trimis ca mesaj privat sau, acolo unde este cazul, va fi publicat pe pagini pe care le administrezi tu.

Este important să te asiguri că anunțul tău ajunge în grupurile de Facebook specializate în imobiliare pentru că acolo se află persoane cu adevărat interesate de închirierea sau de cumpărarea unor locuințe.

Dacă lucrezi cu o agenție imobiliară, specialiștii acesteia se pot ocupa de promovarea proprietății prin rețelele sociale, în special în cazul reprezentării exclusive.

Există și câteva modalități offline de promovare a unei locuințe pe care vrei să o dai în chirie, dar acestea sunt din ce în ce mai puțin utilizate odată cu dezvoltarea platformelor digitale.Vorbim aici despre anunțurile publicate în ziare, fie ele locale sau cu distribuție națională.

Poți încerca, totodată, să îți pui un banner la balcon prin care să anunți că locuința poate fi închiriată.

Pune direct o întrebare

Experții noștrii imobiliari vor căuta soluții și îți vor oferi sfaturi

Citește cele mai noi știri din piață
Imobiliare.ro Finance: Piața de creditare începe anul în forță. Cele mai multe credite ipotecare sunt luate de bărbați, dobânda fixă e preferată, iar avansul crește

Evoluția pieței de creditare în primul trimestru al acestui an a fost una favorabilă, marcată de o continuare a interesului puternic pentru achizițiile imobiliare văzut încă de la sfârșitul...

citește mai departe
Imobiliare.ro te trimite gratuit la Salonul Imobiliar București! Găsește locuința pe care ți-o dorești la cel mai mare eveniment de real estate din România

Poți participa gratuit la cel mai mare eveniment imobiliar din România cu Imobiliare.ro. Tot ce trebuie să faci este să descarci aici biletul tău și să prezinți codul QR...

citește mai departe
Imobiliare.ro te trimite gratuit la Salonul Imobiliar București! Găsește locuința pe care ți-o dorești la cel mai mare eveniment de real estate din România

Poți participa gratuit la cel mai mare eveniment imobiliar din România cu Imobiliare.ro. Tot ce trebuie să faci este să descarci aici biletul tău și să prezinți codul QR...

citește mai departe
Imobiliare.ro Finance: Piața de creditare începe anul în forță. Cele mai multe credite ipotecare sunt luate de bărbați, dobânda fixă e preferată, iar avansul crește

Evoluția pieței de creditare în primul trimestru al acestui an a fost una favorabilă, marcată de o continuare a interesului puternic pentru achizițiile imobiliare văzut încă de la sfârșitul...

citește mai departe
Ce proprietăți caută românii în 2024? Tendințe pe piața imobiliară la început de an

Piața imobiliară a suferit șocuri succesive în ultimii ani – declanșarea pandemiei COVID-19, începerea războiului din Ucraina, creșterea puternică a inflației și a dobânzilor. Evenimentele care au influențat comportamentul...

citește mai departe
10.000 de proprietăți din țară și din străinătate, oferte și tombolă cu premiu de 5.000 euro. Hai la Salonul Imobiliar București și-ți găsești casă!

Cel mai mare eveniment din România dedicat pieței imobiliare – Salonul Imobiliar București (SIB) – se va organiza, în perioada 26-28 aprilie, la Palatul Parlamentului. Peste 100 de expozanți...

citește mai departe
Avocatul te învață: cum te ferești de capcanele din contractele de vânzare-cumpărare și închiriere? – VIDEO

Semnarea unui contract nu este un lucru pe care să îl neglijezi sau să-l tratezi cu lejeritate pentru că pe termen lung este posibil să ajungi să-ți regreți neatenția,...

citește mai departe
Apartamente cu GRĂDINĂ, inclusiv cu TVA REDUS, de vânzare în EnVogue Residence – Iuliu Maniu, zona Militari! (P)

Având două sau trei camere, unitățile locative de acest tip sunt disponibile pentru mutare imediată, iar unele se încadrează atât în plafonul de preț prevăzut pentru achitarea unei cote...

citește mai departe
Chilipirul din Cluj: Cea mai ieftină garsonieră are 10 mp și plătești pe ea într-un an mai puțin decât chiria pe o lună la cel mai scump apartament din oraș

Locuitorii din Cluj-Napoca plătesc unele dintre cele mai mari chirii din țară, dar chiar și în aceste condiții competiția pentru obținerea celor mai bune apartamente care să bifeze și...

citește mai departe
Topul celor mai ieftine cartiere din Cluj-Napoca pentru chiriași

Închirierea unui apartament în Cluj-Napoca poate să pară o misiune imposibilă. Numărul locuințelor disponibile este tot mai mic, iar concurența pentru cele mai bune apartamente cu cele mai reduse...

citește mai departe
Antecontractul: un scut de protecție pentru cumpărător, dar și pentru vânzător. Când îl semnezi și ce trebuie să cuprindă?

Antecontractul este o promisiune la care se angajează atât cumpărătorul, cât și vânzătorul unui imobil. Acesta protejează ambele părți și este recomandat să îl semnăm pentru a ne asigura...

citește mai departe
Eficiența energetică și tehnologiile verzi la casele noi, un trend pentru piața rezidențială din România. Clienții se orientează spre case cu un consum redus și materiale de calitate, durabile (P)

Alegerea unei locuințe este un aspect foarte important în viața oricărei familii, cu impact pe anii ce urmează, motiv pentru care cumpărătorii au nevoie de timp pentru a lua...

citește mai departe
Video: Cum poți evita compromisurile în achiziția unui apartament?

În procesul cumpărării unei locuințe, există o serie de provocări identificate de specialiști care pot duce la un proces de achiziție stresant și anevoios. În cadrul interviurilor Imobiliare.ro Talks...

citește mai departe
De la vicii ascunse la termene de livrare depășite. Cazuri și soluții legale (Partea a II-a)

Continuăm seria interviurilor care ajută în depistarea capcanelor imobiliare, încă din stadiul semnării contractelor de vânzare-cumpărare. Dacă în primul episod, oamenii legii din România avertizează că există o creștere...

citește mai departe
HARTĂ – Câți bani se duc din salariu pe chirie în marile orașe? Brașovenii rămân fără jumătate din câștiguri, timișorenii sunt privilegiați 

Interesul arătat de români pentru locuințele scoase la închiriere se menține puternic, iar într-un context marcat de o ofertă limitată, prețurile s-au majorat ușor într-unele dintre marile orașe din...

citește mai departe