Clienții s-au grăbit să profite de costurile mai mai avantajoase oferite în cadrul unei campanii promoționale.
Cea mai nouă variantă a programului Prima Casă se află, încă, în deliberări, însă românii se îndreaptă spre alte tipuri de credite. Aproximativ 6.000 de persoane au aplicat la împrumuturile cu discount (inclusiv ipotecare) oferite de Banca Transilvania în cadrul unei campanii promoționale desfășurate pe parcursul a 15 ore, la începutul acestei săptămâni. „Cele mai solicitate produse au fost creditele de nevoi personale Practic BT şi împrumuturile imobiliare-ipotecare, cu 70% dintre aplicaţii, cifre care confirmă tendinţa continuării investiţiilor în planuri personale şi a creşterii investiţiilor în locuinţe – fie în cele pe care clienţii le au deja, fie în apartamente sau case noi”, subliniază reprezentanții instituției financiare. Înainte de demararea campaniei #Summervibes, aproape 10.000 de persoane s-au înscris pentru a primi noutăţi despre condițiile oferite, iar trei dintre acestea au câştigat prin tragere la sorţi câte un weekend în „glamping” (camping cu anumite facilități), în România.
Dobândă promoțională de sub 5% la ipotecare
În cadrul campaniei, creditul imobiliar/ipotecar în lei pentru achiziţie sau refinanţare împrumut de la altă bancă a beneficiat de dobândă variabilă IRCC de 2,41 puncte procentuale + 2,55 puncte procentuale, ajungând la un total de 4,96%. Spre comparație, marja standard a băncii ajunge la 2,95%, respectiv 3,25% pentru cine nu primeşte venitul în cont BT). Pe de altă parte, creditul de nevoi personale Practic BT cu dobânda fixă în lei (plus asigurare de viaţă şi şomaj) a putut fi accesat cu o dobândă fixă de 7,99% (faţă de 10,5% sau, respectiv, 9,5%).
Campania #Summervibes a venit pe fondul succesului înregistrat de #Goodvibesonly, singura campanie lansată de o bancă pe perioada pandemiei de COVID-19. În cadrul acesteia, peste 16.000 de clienţi au aplicat online pentru credite, în decurs de zece zile în luna iunie, pentru planuri personale sau achiziţionarea unei locuinţe.