Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
30 mart. 2010

GTC si MediaCity, prezenti la Targul National Imobiliar

scris de Bloombiz in categoria Ştiri imobiliare

Expertul in constructii de apartamente – GTC Group- si compania de consultanta de achizitie si intermedieri imobiliare – MediaCity – si-au dat intalnire cu publicul avizat in cadrul editiei de primavara a Targului National Imobiliar (TNI) din perioada 13-16 MAI 2010 la Palatul Parlamentului.

Cu o experienta de peste 12 ani in dezvoltarea de proiecte imobiliare, Globe Trade Center iti propune sa elimini cenusiul din viata ta si sa traiesti LA VIE EN ROSE!

In afara de armonia si parfumul gradinilor de trandafiri, GTC iti ofera siguranta si confort chiar in inima orasului – in Ansamblul Rezidential Rose Garden !

Shimon Galon, directorul GTC Romania, precizeaza ca “Rose Garden este dezvoltat de doi parteneri puternici: GTC – care are are o experienta regionala ca dezvoltator de proiecte imobiliare, atit de birouri, cit si residentiale si de retail, in 9 tari din Europa Centrala si de Est, avand un portofoliu de peste 4000 de apartamente, si Deutsche Bank – partener strategic cu care GTC a cladit o relatie de peste 10 ani.

Valoarea proiectului Rose Garden, de aproximativ 80 milioane euro, este o dovada a intentiilor companiei de a investi pe termen lung in piata imobiliara din Romania”.

Andreea Hamza, coordonatorul echipei de vanzari a Colliers International, atrage atentia asupra faptului ca “Rose Garden face o oferta extrem de avantajoasa si diferita de celelalte existente pe piata”.

Consultantul mentioneaza ca sunt foarte atractive spatiile de depozitare generoase, locurile de parcare suficiente sunt oferite la un pret mult sub nivelul pietei iar mobilierul de baie si bucatarie sunt incluse in pretul apartamentului.

Compania de consultanta imobiliara, MediaCity, s-a alaturat evenimentului definitoriu din piata imobiliara – TNI – in calitate de Partener.

Andrei Sandu, General Manager MediaCity  afirma ca „exista semne pozitive pe piata de profil, ce momentan este caracterizata drept una de presiune.

In astfel de perioade se observa stabilitatea unei companii, profesionalismul in management si puterea brandului. Aceste aspecte sunt reconfirmate prin participarea in cadrul celui mai mare eveniment de real estate ce te aduce fata in fata cu toata oferta imobiliara si cu publicul avizat din domeniu.”

Material publicitar

Articol preluat de pe bloombiz.ro

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe