Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
29 Noiembrie 2011

În doi ani de activitate, AFI Palace Cotroceni a generat vânzări de 350 milioane de euro

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 29 Noiembrie 2011

Aproape 50 de milioane de vizitatori au trecut pragul mallului de la inaugurare până acum.

De la deschiderea din 2009, centrul comercial AFI Palace Cotroceni a generat vânzări totale de aproximativ 350 milioane de euro, în condiţiile în care, în acest răstimp, a avut aproape 50 de milioane de vizitatori. “Suntem bucuroşi că în aceşti doi ani am reuşit să ne depăşim obiectivele setate înainte de inaugurare”, subliniază Israel Visel, Mall Manager AFI Palace Cotroceni Mega Fun.

Reprezentanţii AFI Europe vor sărbători doi ani de la deschiderea primului mall din Capitală pe data de 1 decembrie. De ziua naţională, aceştia au pregătit o serie de evenimente, precum: un seminar Happy Baby Day, patinaj artistic, dans sportiv pentru copii, un eveniment Gymoboland, spectacole de acrobaţie, un concert La-la Band (de la ora 17:00), un concert CRBL (la ora 19:00), un concert Horia Brenciu (de la ora 20:00).

De asemenea, toţi vizitatorii mallului care vor face cumpărături în valoare de minimum 200 de lei în perioada 15 noiembrie-1 decembrie şi se vor prezenta la unul dintre cele trei birouri de informaţii din cadrul centrului comercial cu bonurile de cumpărături emise în aceeaşi zi, vor fi înscrişi automat în tombola aniversară. Participanţii la tombolă vor putea câştiga o Toyota Auris, un Peugeot 308, excursii în Grecia sau unul dintre miile de premii puse în joc: electrocasnice, electronice, cosmetice, vouchere de cumpărături, jocuri, jucării sau gadget-uri. Extragerea la tombolă va avea loc după ora 21:00, în ziua de 1 decembrie.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe