Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
7 iul. 2011

Senso Ambiente: Achiziţia de produse sanitare premium poate duce la economii de 20%

scris de Adriana Lefter in categoria Home & Deco, Ştiri imobiliare

Un buget minim pentru dotarea camerei de baie cu echipamente de lux se ridică la 450 de euro.

Când vine vorba de amenajarea băii, cei mai mulţi dintre români caută să achiziţioneze produse la preţuri cât mai mici. Această orientare se poate dovedi însă păguboasă în timp, dată fiind deteriorarea rapidă a acestui gen de echipamente sanitare. „Foarte mulţi achiziţionează produse de slabă calitate pornind de la premisa că un produs de marcă nu poate fi cumpărat decât la un preţ foarte ridicat. Cu toate acestea, raportul calitate/preţ arată că, pe termen lung, investiţiile în produse de brand duc la costuri mai reduse cu 20% faţă de cele în produse foarte perisabile”, subliniază Virgil Lixandru, director de vânzări pentru Senso Ambiente (companie importatoare şi distribuitoare de echipamente sanitare de lux).

În acest context, reprezentanţii companiei oferă soluţii de amenajare a unei băi de lux în limita unui buget de 450-560 de euro. Cei interesaţi îşi pot dota astfel baia cu produse de brand precum Hansgrohe, Duravit sau Ideal Standard la un preţ similar cu al unor produse necunoscute. „Acest lucru este posibil întrucât fiecare dintre brandurile enumerate mai sus a dezvoltat o linie entry-level care numără produse cu un design simplificat, dar cu aceeaşi calitate recunoscută a brandului, la un preţ avantajos”, explică reprezentanţii Senso Ambiente.

Părerile cititorilor
1 părere
  • Sandra

    „marca”, „brand” nu inseamna nicidecum calitate! Majoritatea obiectelor de „marca” pot fi si din pacate adesea sunt de proasta calitate si se strica la fel de repede. Exista multe produse fara nume sau mai putin cunoscute care sunt extrem de bune, frumoase si durabile. Cred ca consumatorul / consumatoarea trebuie sa se educe asupra proprietatilor produselor si nu sa ia niste decizii indrumat/a de un director de vinzari care nu are la inima decit promovarea produselor pe care le vinde.
    Deci nu pretul sau „brandul” duc la pagube materiale pe termen lung, ci calitatea produselor si nestiinta consumatorilor. Si sa nu uitam ca majoritatea produselor sunt fabricate in una si aceeasi fabrica, sub nume/firme diferite.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Noi donații în lupta împotriva COVID-19 din partea unor companii din imobiliare și construcții

Fondurile vizează atât achiziția de echipamente de protecție pentru personalul medical din spitale, cât și sprijinirea categoriilor de populație vulnerabile. Săptămâna aceasta, câteva companii din domeniul imobiliarelor și al...

citește mai departe
Pe șantierele din construcții încă se lucrează. De ce poate depinde continuarea activității – dincolo de o decizie a autorităților

În momentul de față, decizia de a întrerupe – sau nu – activitatea se află la latitudinea angajatorilor. În ciuda restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii COVID-19, o...

citește mai departe
„Se lucrează la foc continuu în construcții” – iar dezvoltatorii vor produse de calitate pentru ansamblurile rezidențiale

Un jucător dintr-o industrie conexă a construcțiilor semnalează un interes ridicat pentru produse din categoria premium pe segmentul rezidențial. Producătorul local de uși, ferestre și parchet Pinum, parte a...

citește mai departe
Construcțiile de locuințe, pe cale să-și ia zborul în 2018?

La fel ca anul trecut, în 2018 au apărut noi și noi anunțuri de „lansare” a unor ansambluri rezidențiale – în Capitală în primul rând, dar și în orașele...

citește mai departe
2018: Piața construcțiilor poate că „duduie”, dar statisticile nu prea o arată. Află de ce!

Deși apetitul pentru construcția de locuințe a devenit mai puternic în ultimii ani – un fapt ce se poate vedea cu ochiul liber în piață și în 2018 –,...

citește mai departe