Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
1 mart. 2010

Sun Plaza a avut 315.000 de vizitatori in primele patru zile de la deschidere

scris de Bloombiz in categoria Ştiri imobiliare

Centrul comercial Sun Plaza, inaugurat in 25 februarie, a fost vizitat in primele patru zile de la deschidere de un numar de aproximativ 315.000 de persoane, in prima zi inregistrand un numar de circa 85.000 vizitatori, se arata intr-un comunicat remis luni de companie, informeaza NewsIn.

„Am tras linie si dupa primele patru zile sistemele noastre de contorizare au inregistrat aproximativ 315.000 de vizitatori. Mai mult, alte 19.000 de persoane au venit pe esplanada de la intrarea din sud a Sun Plaza si au participat la concertele prijeluite de marea deschidere”, a declarat Michael Richard, directorul general al EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza.

Investitorii anuntau anterior inaugurarii centrului comercial ca se astepta la circa 15 milioane de vizitatori anual.

Sun Plaza are o suprafata totala de 210.000 mp si o suprafata comerciala de 80.000 mp, precum si 2.000 de locuri de parcare dispuse pe doua niveluri subterane si o legatura directa cu statia de metrou Piata Sudului, realizata printr-un pasaj subteran.

Zona comerciala Sun Plaza include un hipermarket Cora, magazinul de bricolaj Baumax, magazinele Mobexpert, Flanco, Zara, C&A, Marks and Spencer, Debenhams, New Yorker, Hervis, Sprider, Koton, Diverta, Humanic si Deichmann.

De asemenea, in complexul comercial sunt magazinele Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Douglas, Sephora, Nine West, Pimkie, Orsay, Promod, Motivi, Levi’s.

Totodata, in Sun Plaza zona de „food-court” este formata din McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Cinnabon, Mezzo di Pasta si restaurante locale.

Zona de divertisment a centrului comercial include 15 sali de cinema, cu o capacitate de 3.000 de locuri in multiplexul Cinema City, un club de bowling si billiard, un cazinou, un pub si mai multe cafenele.

Sparkassen Immobilien AG, companie de investitii imobiliare din Austria, este listata la Bursa din Viena de 21 de ani, avand investitii in proprietati rezidentiale, birouri, hoteluri si spatii comerciale in Austria, Germania, Bulgaria, Romania, Croatia, Ungaria, Cehia si Slovacia.

La 30 iunie 2009, valoarea totala a portofoliului era de 1,85 mld. euro, iar spatiul total de inchiriat insuma 1.517.300 m2.

EMCT s-a implicat in dezvoltarea de centre comerciale in Romania de peste zece ani, colaborand cu retaileri importanti precum Carrefour, Bricostore si Cora. 

 

Articol preluat de pe bloombiz.ro

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe