Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
30 nov. 2011

Timişoara, magnet pentru operatorii de super şi hipermarketuri

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Potrivit reprezentanţilor Cushman & Wakefield, acest sector continuă să aibă potenţial de dezvoltare, chiar dacă competiţia este deja acerbă.

În ciuda contextului economic încă dificil, retailerii din sectorul alimentar îşi pun cu sârguinţă în aplicare planurile de expansiune. Aceştia manifestă un interes deosebit nu doar pentru Bucureşti, ci şi pentru marile oraşe ale ţării. Un exemplu grăitor în acest sens este oraşul Timişoara. “În ultimul an am observat un interes deosebit al retailerilor din sectorul de food pentru Timişoara. Oraşul nostru continuă să atragă noi retaileri internaţionali, precum şi retaileri interesaţi de extinderea reţelelor existente”, spune Felicia Vasiu, asociat şi directorul biroului din Timişoara al Cushman & Wakefield. Cea mai recentă tranzacţie intermediată de companie pe acest segment a constat în închirierea spaţiului comercial pentru cel de-al doilea supermarket Carrefour din oraş. Cu o suprafaţă de 640 de metri pătraţi, magazinul este amplasat în Piaţa Dacia, din cartierul Circumvalaţiunii, şi este funcţional din data de 17 noiembrie.

Lanţul francez este însă doar unul dintre retailerii internaţionali care au decis să-şi deschidă unităţi comerciale în oraşul de pe Bega. „În acest moment, în Timişoara, în afară de operatorul Carrefour, se găsesc în total şapte hipermarketuri (trei unităţi Real, trei unităţi Kaufland şi o unitate Auchan), trei magazine cash&carry (două unităţi Metro, o unitate Selgros), precum şi şapte unităţi de tip discount (cinci magazine Profi, un Lidl şi un Penny Market). Acest fenomen se regăseşte şi pe segmentul supermarketurilor din Timişoara, unde competiţia continuă de asemenea să aibă potenţial de dezvoltare, incluzând două unităţi Carrefour Market, două unităţi Billa şi reţele locale”, explică Felicia Vasiu.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe