Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
30 Martie 2010

UNAI faciliteaza prezenta agentiilor, membre in cadrul TNI

scris de Bloombiz in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 04 Februarie 2013

Uniunea Nationala a Agentiilor Imobiliare (UNAI) va fi prezenta in cadrul editiei de primavara a Targului National Imobiliar (TNI) in calitate de Partener al expozitiei. Colaborarea UNAI- TNI este dezvoltata pe doua coordonate: de imagine si prezenta in cadrul evenimentului, astfel incat sa vina atat in intampinarea nevoilor asociatiei cat si a membrilor acesteia. 

Prin parteneriatul de imagine, organizatorii targului TNI asigura Uniunii Nationale a Agentiilor Imobiliare (UNAI) vizibilitate sporita in perioada premergatoare evenimentului, ce este marcata de prezenta intensa a TNI-ului pe toate canalele media de interes pentru acest segment economic.

Pentru a veni in sprijinul activitatilor agentiilor imobiliare membre, UNAI va acoperi 50% din cheltuielile aferente participarii acestora la editia de primavara a Targului National Imobiliar (TNI) din perioada 13-16 mai 2010 la Palatul Parlamentului.

“In calitate de asociatie ce reuneste profesionistii din domeniul imobiliar urmarim sa oferim un sprijin real membrilor nostri. Prin parteneriatul realizat cu organizatorii Targului National Imobiliar (TNI) dorim sa subliniem faptul ca este necesara o regandire a strategiei de marketing, o repozitionare pe piata  si o reorientare asupra clientului, tinand cont de posibilitatile si necesitatile acestuia.

O agentie imobiliara castiga in primul rand notorietate prin simpla prezenta in cadrul celui mai mare targ imobiliar, se pozitioneaza pe piata alaturi de toti competitorii din segmentul economic, are acces intr-o perioada limitata (4 zile) la un numar foarte mare de potentiali clienti si obtine feed-back imediat la oferta imobiliara din portofoliu.

Costul pentru aceasta metoda de promovare este foarte redus comparativ cu alte instrumente de marketing, dar pentru a oferi un beneficiu real membrului nostru, asociatia UNAI va plati jumatate din costurile de participare in calitate de expozant la TNI” a declarat Ionut Butoi – Presedinte UNAI Filiala Bucuresti.

Uniunea Nationala a Agentiilor Imobilare este reprezentantul C.E.P.I.(Conseil European des Professions Immobiliares) in Romania, urmarind astfel introducerea standardelor, principiilor si practicilor profesionale europene pe piata noastra. UNAI mentine o colaborare informativa cu reprezentantii CEPI  – schimburi de experienta si consultanta, in vederea ridicarii calitatii serviciilor practicate in domeniul imobiliar.

Organizatorii Targului National Imobiliar (TNI) anunta prezenta in cadrul evenimentului a 62 de companii ce activeaza in domeniul imobiliar, spatiul expozitional fiind ocupat in proportie de 70 %.

Evenimentuluii s-au alaturat in calitate de Parteneri : Imopedia.RO, Verida Credit, RPF Property Fund, Mervani Invest, Apulum 94, Uniunea Nationala a Agentiilor Imobiliare si Media City. Printre expozanti se numara: Impact Developer & Contractor, GTC Romania, Vivando Unirii, BCR, Rotary Constructii, BRD-GSG, Romfelt Real Estate, Garanti Bank, Maple Place, American Village, etc.

Material Publicitar

Articol preluat de pe bloombiz.ro

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe