Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
Maria a întrebat

de ce majoritatea agentiilor nu raspund la e-mail? am trimis peste 20 si am primit raspuns doar de la 5 maxim,vreau sa inchiriez cand vin in tara pest

publicat pe 21 oct. 2013

de ce majoritatea agentiilor nu raspund la e-mail? am trimis peste 20 si am primit raspuns doar de la 5 maxim,vreau sa inchiriez cand vin in tara peste o saptamana, si am cerut de la majoritatea un raspuns in legatura cu pretul si disponibilitatea apartamentului,este ceva anormal sa pui o intrebare ?multumesc

Oferă părerea ta:

Pentru a posta întrebări este necesar să fii autentificat.
Intră în contul tău sau crează-ți un cont nou pe imobiliare.ro

Sfaturi și păreri
10 răspunsuri de la cititori
constantin a răspuns:
14 nov. 2013

O tara civilitata are oameni civilizati, seriosi,responsabili.
Ne-am invatat sa dam vina pe altii, uitind ca si noi traim in aceasta tara.

STERE LAURA a răspuns:
12 nov. 2013

BUNA. DACA VA INTERESEAZA IN ORASUL CONSTANTA VA POT AJUTA EU. CONTACTATIMA.

D a răspuns:
12 nov. 2013

Dragi agenti, nu pot decat sa va felicit!
Constat cu bucurie ca dupa ani de zile in care v-ati batut joc de clienti acum culegeti roadele muncii voastre.

PS. Sa stiti ca se poate si fara voi. E chiar mai rapid, mai ieftin si cu mai putine dureri de cap.

Cristian Suciu a răspuns:
12 nov. 2013

Eu am o afacere intr-un domeniu similar. Eu si angajatii mei oferim servicii de consultanta si asistenta intr-un anumit domeniu. Politica mea si a celor cu care lucrez, e simpla : raspundem prompt si serios la orice! ORICE. Inclusiv la mail-uri fantoma primite de la diverse institutii de stat care cer oferte, doar ca sa mai aiba cateva langa oferta cu dedicatie.
Este responsabilitatea noastra sa fim seriosi si prompti, nu a clientilor nostri. Noi ca firma, nume si reputatie personala.
In 12 ani de cand am de-aface cu agentii imobiliari, macar o data la doi ani am intampinat probleme legate de seriozitatea cu care inteleg ei sa faca acest job.
Inteleg ca in imobiliare sansa de a avea un client serios si corect e una din 100,dar asta e job-ul,asta ati ales sa faceti, si nimic nu va scuza lipsa voastra de seriozitate. Nu puteti da vina pe clienti. Voi sunteti datori pentru numele vostru si nu in ultimul rand pentru reputatia profesiei (care e la pamant SI din aceasta cauza).
Daca o vreme agentii imobiliari s-ar purta decent si ar fi seriosi, va garantez ca si clientii s-ar gandi de doua ori inainte sa aiba un comportament neadecvat. Respectul se castiga. totusi...

dragos calin a răspuns:
11 nov. 2013

Tot ca agent ,pot spune ca dupa 15 ani de imobiliare mi-am dat seama ca seriozitatea si buna credinta a clientilor lasa de multe ori de dorit !

Tina a răspuns:
2 nov. 2013

Raspunsurile par sa contureze o tendinta de genul nu ne facem treaba ca agenti pentru ca nici clientii nu sunt prea seriosi. E asta o explicatie valida? Intr-o tara in criza in care transactiile in mod sigur au scazut drastic? Si eu am completat formulare pe site si mi-au raspuns unul din sapte. Nu pot decat sa deduc ca situatia e roza pentru acei agenti pentru ca altfel logica ar vrea sa se atraga clienti cu toate argumentele posibile. Ca se pierde timp pana la incheierea unei intelegeri mi se pare normal, banii nu curg din cer iar piata romaneasca e plina de capcane.

Cristina a răspuns:
1 nov. 2013

De fiecare data agentul imobiliar nu isi face treaba, nu este prompt, nu trimite mail-uri, etc, nimic despre acei "clienti" care sunt total neseriosi, ori trimit mesaje fara sa lase si un nr de telefon sau lasa unul gresit, probabil o face intentionat,dupa ce i-ai raspuns la solicitare nici macar un multumesc nu primesti, vrea sa faca el, asa, o informare pe timpul nostru,ori in cele mai nefericite cazuri, dupa ce te suna si insista ca vrea neaparat sa vada, i-ai aratat imobilele solicitate care i-au placut de fiecare data,dupa ce isi arata interesul de a cumpara sau inchiria iti aduce la cunostinta nonsalant ca de fapt nu se grabeste, ca are unde locui,dupa ce ti-ai pierdut zile intregi sa ii cauti, sa ii arati, ca si cum tu ca agent imobiliar i-ai contactat si i-ai obligat sa isi piarda timpul cu tine asa ca nu aveai ce face cu timpul tau. Ciudat este faptul ca la putin timp afli ca de fapt si-a rezolvat pentru ca se grabea. Apoi mai sunt cei care sunt disperati si iti semneaza si contractul fara sa comenteze si te asigura de buna lor credinta DAR....atunci cand si-au vazu treaba rezolvata incep sa faca pe amnezicii si sa te trateze ca si cum i-ai jefui, nu conteaza ca le-ai dedicat din timpul tau liber seara tarziu, in weekend-uri, din punctul lor de vedere nu ai facut mare lucru,
Din pacate suntem un popor de tepari si de serpi.
Din pacate nu avem o alta alternativa si in speranta ca mai exista oameni serisi, mai exista,ii mai intalnim, noi facem aceasta meserie.

Catalin a răspuns:
28 oct. 2013

Poate ca putini comunica pe calea eletronica (email) , ei preferand o conversatie telefonica. Dar, cum spunea si Razvan mai sus, seriozitatea lasa de dorit in Romania (mai mult din partea cumparatorului).
Sunt de vreo 9 ani in business-ul acesta (dezvoltator si agent de vanzari totodata)...si respectul l-am castigat prin seriozitate, pentru ca stiu sa apreciez clientul ( de la el ne vin banii), dar..un mare DAR...unii clienti nu prea ne respecta pe noi, nerealizand faptul ca facem tot posibilul sa-l multumim...si depunem efort in construire sau investitii in dezvoltarea unor proiecte rezidentiale - terenuri. Mi-as dori sa fim o tara civilizata...dar mai e mult pana departe.. Cu respect

Gabriel Zapodeanu a răspuns:
24 oct. 2013

Buna ziua, va rog sa îmi trimiteți un email cu ceea ce va interesează și va contactez eu telefonic pentru a stabili, ce și cum.

O zi buna.

Razvan Alexandru a răspuns:
23 oct. 2013

Ca agent imobiliar, iti pot oferi 2 raspunsuri:
1. Trebuie sa admit ca poate fi si o problema de lacune de comunicare in randul nostru.
2. De foarte multe ori, raspundem la astfel de mail-uri cu promptitudine si detaliat fara a mai avea vreo urma de feedback dupa. Nici nu vreau sa incep cu situatiile in care se stabilesc intalniri si apoi clientii nici macar nu mai raspund la telefon sau nu isi mai anunta absenta.
Problema poate fi si in jumatatea noastra de teren, dar nici in zona clientilor nu stau altfel lucrurile. Lipsa de seriozitate ne caracterizeaza, din pacate, ca popor.