Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
16 dec. 2011

Antonio Passarelli deschide un restaurant în City Business Centre Timişoara

scris de Adriana Drăgușin in categoria Ştiri imobiliare

Unitatea va avea o capacitate de 300 de locuri şi va putea deservi zilnic aproximativ 1.200 de persoane.

Bucătarul italian Antonio Passarelli a închiriat 900 de metri pătraţi în complexul de birouri City Business Centre (CBC) din Timişoara. În acest spaţiu Passarelli va opera, începând cu luna ianuarie, un restaurant de tipul ”sano e buono” („ce e sănătos e bun”, n.red.), ce va avea o capacitate de 300 de locuri şi va putea deservi zilnic 1.200 de persoane. „Sano e buono înseamnă natural şi gustos. Vom folosi în proporţie de peste 90% produse naturale, gătite natural, fără aditivi, bazându-ne pe regulile şi principiile bucătăriei mediteraneene şi mai puţin pe produsele tradiţionale româneşti. Conceptul este nou pentru mediul de business timişorean. Am ţinut să deschidem acest restaurant în districtul de afaceri din Piaţa 700 pentru accesul la cele 5.000 de persoane care activează în zonă, dacă e să luăm în considerare toate companiile care îşi au sediul aici”, explică Antonio Passarelli.

City Business Centre Timişoara este un complex de birouri de clasa A, deţinut de omul de afaceri Ovidiu Şandor. Ansamblul office se află situat în zona centrală a oraşului şi va include cinci clădiri, cu o suprafaţă totală de 43.000 de metri pătraţi închiriabili. În prezent, sunt date în folosinţă imobilele A, B şi C, care dispun de o suprafaţă totală de 25.000 de metri pătraţi închiriabili şi au o rată de ocupare de 92%. Ultimele două clădiri urmează să fie date în folosinţă în 2012 şi 2013.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum au evoluat investițiile în activele imobiliare autohtone în S1 2021

Cea mai mare tranzacție înregistrată până acum în acest an a avut loc în trimestrul al treilea, pe piața de birouri din Capitală. Valoarea totală a investițiilor în activele...

citește mai departe
Piața birourilor din București, la un an după declanșarea pandemiei de Covid-19

Potrivit estimărilor uneia dintre marile companii de consultanță de pe piața locală, o pondere scăzută dintre angajați lucrează permanent la sediul firmei în momentul de față. Activitatea de închiriere...

citește mai departe
8 din 10 angajați au așteptarea de a lucra într-un mediu sănătos. Certificarea clădirilor de birouri, o necesitate?

Garantarea unor condiții de lucru corespunzătoare constituie un avantaj competitiv pentru angajatori în strategia de atragere și retenție a talentelor. Aproape 96% dintre angajații români consideră că standardele care...

citește mai departe
Griffes: Semne puternice de revenire pentru închirierile de birouri din Capitală în T2 2021. Avans de 80% estimat la capitolul livrări față de 2020

O creștere a numărului de semnări de contracte noi pe piața de birouri a început să se resimtă la începutul sezonului estival. Cel de-al doilea trimestru al anului în...

citește mai departe
Achiziții de active imobiliare în valoare de 300 de milioane de euro în S1 2021. „România continuă să ofere printre cele mai atractive randamente din regiune”

Potrivit consultanților Cushman & Wakefield Echinox, tranzacțiile încheiate în prima jumătate a anului au fost susținute de apetitul pentru birouri al investitorilor austrieci. Valoarea totală a tranzacțiilor cu active...

citește mai departe