Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
6 mart. 2012

Billa continuă procesul de modernizare: vezi ce magazin din Capitală se va redeschide pe 8 martie

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Investiţia necesară pentru remodelarea unităţii comerciale s-a ridicat la 500.000 de euro.

Billa România, parte a grupului austriac de retail Rewe International, a finalizat procesul de modernizare a magazinului din cartierul bucureştean Titan. Unitatea comercială urmează a fi redeschisă pe data de 8 martie. Procesul de renovare şi remodelare a fost demarat la finele anului trecut, investiţia necesară în acest sens ridicându-se la peste 500.000 de euro. Printre schimbările operate de conducerea companiei se numără lărgirea spaţiului comercial alocat produselor proaspete, în concordanţă cu strategia companiei de a promova un stil de viaţă sănătos. „Magazinul din Titan este cel de-al treilea care trece prin procesul de remodelare. Clienţii noştri din Titan vor avea la dispoziţie un spaţiu redecorat, o zonă de produse fresh mai mare cu peste 70%, precum şi peste 1.000 de produse noi”, subliniază Sorana Georgia, CEO Billa România.

Pe piaţa românească, grupul austriac Rewe este prezent atât prin brandul Billa, cât şi prin reţeaua de magazine de tip discount Penny. În prezent, Billa operează 61 de unităţi comerciale în toată ţara.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe