Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
20 sept. 2012

Birourile de la Mariott, ocupate aproape în totalitate

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Doar 70 dintr-un total de 12.000 de metri pătraţi mai sunt disponibili spre închiriere.

Componenta de birouri a complexului multifuncţional The Grand, din care face parte şi JW Marriott Bucharest Grand Hotel, a ajuns la un grad de ocupare de aproape 100%. Astfel, dintr-un total de 12.000 de metri pătraţi, doar 70 de metri pătraţi mai sunt disponibili spre închiriere. Cel mai recent client al The Grand Offices este Teva Pharmaceuticals, care a ocupat etajul nouă al complexului, spaţiu în amenajarea căruia a investit aproximativ 200.000 de euro. Printre clienţii pe partea de birouri al ansamblului The Grand se mai numără Bombardier, Strabag, EPS Corporation, Thermomax, Superlit, Transenergo, Teaha Management Consulting, Fidexpert etc.

Complexul The Grand ocupă o suprafaţă de 85.000 de metri pătraţi, distribuită pe 13 nivele. Acesta cuprinde: o componentă hotelieră – hotelul de 5 stele JW Marriott Grand Hotel, format din 402 camere, 3 restaurante, cafenea, două săli de evenimente, facilităţi extinse pentru conferinţe, una de birouri – The Grand Offices şi alta de retail – zona de shopping The Grand Avenue. Tuturor acestora li se adaugă facilităţile oferite de Clubul de Sănătate World Class. Complexul The Grand este deservit de 525 de locuri de parcare securizate.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum au evoluat investițiile în activele imobiliare autohtone în S1 2021

Cea mai mare tranzacție înregistrată până acum în acest an a avut loc în trimestrul al treilea, pe piața de birouri din Capitală. Valoarea totală a investițiilor în activele...

citește mai departe
Piața birourilor din București, la un an după declanșarea pandemiei de Covid-19

Potrivit estimărilor uneia dintre marile companii de consultanță de pe piața locală, o pondere scăzută dintre angajați lucrează permanent la sediul firmei în momentul de față. Activitatea de închiriere...

citește mai departe
8 din 10 angajați au așteptarea de a lucra într-un mediu sănătos. Certificarea clădirilor de birouri, o necesitate?

Garantarea unor condiții de lucru corespunzătoare constituie un avantaj competitiv pentru angajatori în strategia de atragere și retenție a talentelor. Aproape 96% dintre angajații români consideră că standardele care...

citește mai departe
Griffes: Semne puternice de revenire pentru închirierile de birouri din Capitală în T2 2021. Avans de 80% estimat la capitolul livrări față de 2020

O creștere a numărului de semnări de contracte noi pe piața de birouri a început să se resimtă la începutul sezonului estival. Cel de-al doilea trimestru al anului în...

citește mai departe
Achiziții de active imobiliare în valoare de 300 de milioane de euro în S1 2021. „România continuă să ofere printre cele mai atractive randamente din regiune”

Potrivit consultanților Cushman & Wakefield Echinox, tranzacțiile încheiate în prima jumătate a anului au fost susținute de apetitul pentru birouri al investitorilor austrieci. Valoarea totală a tranzacțiilor cu active...

citește mai departe