Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
5 oct. 2010

BNP Paribas își extinde divizia de property management

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Compania a achiziționat subsidiarele AEW Europe din Europa Centrală.

BNP Paribas Real Estate și-a anunțat extinderea pe piața de property management prin preluarea subsidiarelor AEW Europe din Polonia, Ungaria și Republica Cehă. “Această achiziție reprezintă o platformă excelentă pentru dezvoltarea ulterioară a companiei noastre pe plan internațional”, subliniază Lauric Lecrerc, președintele BNP Paribas Real Estate Property Management International.

Specializate pe managementul spațiilor de birouri și centrelor comerciale, cele trei subsidiare gestionează un portofoliu de 350.000 de metri pătrați și au o cifră de afaceri globală de 5 milioane de metri pătrați. Fostele sucursale AEW vor prelua brandul BNP Paribas Real Estate, fapt ce va duce la o creștere a prezenței companiei la 17 țări.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum au mers tranzacțiile de investiții în active imobiliare în primul trimestru din 2021

Deși în perioada analizată a fost consemnată o scădere comparativ cu perioada similară a anului anterior, specialiștii se așteaptă la o intensificare a activității în perioada următoare. Potrivit celui...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe