Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
9 aug. 2012

Cel de-al 15-lea magazin bam boo se deschide în AFI Palace Cotroceni

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Unitatea comercială va ocupa un spaţiu de 300 de metri pătraţi.

Bam boo România a deschis astăzi cel de-a 15-a unitate a reţelei operate pe piaţa locală, în AFI Palace Cotroceni, printr-o investiţie de 200.000 de euro. „Inaugurarea magazinului din AFI Palace Cotroceni reprezintă primul pas și unul foarte important în planul nostru de expansiune. Prezenţa în AFI Palace Cotroceni înseamnă pentru noi întregirea reţelei bam boo care acoperă astfel toate centrele comerciale importante din Bucureşti”, spune Regis Mougel, directorul general al bam boo. Noua unitate ocupă un spaţiu comercial de 300 de metri pătraţi şi este amenajat în conformitate cu un concept realizat de arhitectul Brandon Lee. „Conceptul inovator al noului magazin bam boo reflectă tendinţele actuale din domeniul designului interior. Atenţia pentru detalii, combinaţia de culori şi materiale, precum şi schema de iluminare îmbie la explorare şi relaxare. Rezultă astfel un spaţiu confortabil, dar funcţional, care oferă o experienţă de cumpărături plăcută şi prietenoasă. Astfel, sperăm că fiecare client se va regăsi în designul spaţiului ale cărui caracteristici cheie sunt modernismul, armonia şi căldura”, subliniază designerul Brandon Lee.

În prezent, bam boo operează 15 magazine deschise în Bucureşti, Cluj Napoca, Constanţa, Iaşi şi Timişoara. Începând cu acest an, compania oferă şi posibilitatea operării de magazine în sistem de franciză. Astfel, cei interesaţi pot deschide o unitate bam boo cu o investiţie iniţială începând de la 65.000 de euro, din care taxa de franciză se ridică la 7.500 de euro.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe