Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
14 oct. 2010

Cifra de afaceri Adeplast, în creştere cu 18%

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii

În primele nouă luni ale acestui an, compania a înregistrat un avans important faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, atât în materie de vânzări, cât şi de producţie.

Vânzările companiei producătoare de adezivi Adeplast s-au majorat cu aproape o cincime în primele nouă luni ale acestui an. “Ne-am bazat pe creşterea continuă a cotei de piaţă, odată cu dispariţia multor producători ocazionali, care n-au putut asigura o calitate şi o constanţă în alimentarea pieţei cu produse. Astfel, am ajuns la nouă luni să înregistrăm o cifră de afaceri de 24,35 milioane euro, în creştere cu 18,01% (dacă ne raportăm la lei, creşterea cifrei este de 18,75%) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, subliniază Marcel Bărbuţ, proprietarul Adeplast. Unul dintre factorii ce au sprijinit creşterea vânzărilor a fost intensificarea producţiei. Astfel, compania a atins în luna septembrie volumul înregistrat pe tot parcursul lui 2009.

Clienţii vor produse ieftine şi bune
Marcel Bărbuţ pune rezultatele înregistrate de companie pe seama strategiei adoptate la începutul acestui an, ce urmează trei direcţii majore: politica de preţuri, diversificarea producţiei şi intensificarea vânzărilor. “Pentru prima linie am avut în vedere deschiderea permanentă către promoţii, iar prin diversificarea producţiei ne-am propus să venim în sprijinul clienţilor cu cât mai multe produse”, spune proprietarul companiei.

În materie de vânzări, cel mai căutat produs al companiei pe anul 2010 a fost până acum adezivul pentru lipirea şi armarea plăcilor de polistiren AdePlast Polistirol, cu 2,32 milioane de saci comercializaţi. De asemenea, doar în luna septembrie au avut loc vânzări de 350 000 de saci de Polistirol. Pentru a acoperi toate nivelurile de cerere, la jumătatea lunii august compania a început să producă şi o variantă economică a acestui adeziv – Polistirol €co -, care a înregistrat vânzări de 280.000 de saci. “Cererea mare pentru adezivi înregistrată de Adeplast în acest an se traduce nu prin creşterea numărului de lucrări de termoizolaţii la nivel naţional, ci prin câştigarea unei cote mai mari de piaţă. Clienţii au optat în acest an de criză pentru un produs ieftin şi bun”, subliniază Bărbuţ. Acesta estimează că anul viitor lucrările de termoizolaţie vor creşte cu cel putin 20% faţă de 2010.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Noi donații în lupta împotriva COVID-19 din partea unor companii din imobiliare și construcții

Fondurile vizează atât achiziția de echipamente de protecție pentru personalul medical din spitale, cât și sprijinirea categoriilor de populație vulnerabile. Săptămâna aceasta, câteva companii din domeniul imobiliarelor și al...

citește mai departe
Pe șantierele din construcții încă se lucrează. De ce poate depinde continuarea activității – dincolo de o decizie a autorităților

În momentul de față, decizia de a întrerupe – sau nu – activitatea se află la latitudinea angajatorilor. În ciuda restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii COVID-19, o...

citește mai departe
„Se lucrează la foc continuu în construcții” – iar dezvoltatorii vor produse de calitate pentru ansamblurile rezidențiale

Un jucător dintr-o industrie conexă a construcțiilor semnalează un interes ridicat pentru produse din categoria premium pe segmentul rezidențial. Producătorul local de uși, ferestre și parchet Pinum, parte a...

citește mai departe
Construcțiile de locuințe, pe cale să-și ia zborul în 2018?

La fel ca anul trecut, în 2018 au apărut noi și noi anunțuri de „lansare” a unor ansambluri rezidențiale – în Capitală în primul rând, dar și în orașele...

citește mai departe
2018: Piața construcțiilor poate că „duduie”, dar statisticile nu prea o arată. Află de ce!

Deși apetitul pentru construcția de locuințe a devenit mai puternic în ultimii ani – un fapt ce se poate vedea cu ochiul liber în piață și în 2018 –,...

citește mai departe