Reprezentanţii companiei cred că pe teren poate fi dezvoltat fără nicio problemă un proiect imobiliar de amploare, fie el rezidenţial, de retail, birouri sau chiar un hotel.
Producătorul de vopsele Policolor-Orgachim a desemnat compania de consultanţă Colliers International România ca reprezentant exclusiv pentru vânzarea a jumătate din fosta platformă a Policolor. Terenul are o suprafaţă de 13,8 hectare, iar preţul cerut de către vânzători se ridică la 220 de euro pe metru pătrat – ceea ce echivalează cu o valoare totală de 30,36 milioane de euro.
Suprafeţe mari la preţuri competitive
Proprietatea este situată pe Bulevardul Theodor Pallady din Bucureşti, în apropierea staţiei de metrou Nicolae Teclu, şi are o deschidere de 400 de metri la bulevard. Din punct de vedere urbanistic, terenul are în acest moment o destinaţie industrială, iar pentru dezvoltarea unui proiect imobiliar este nevoie de obţinerea unui nou Plan Urbanistic Zonal (PUZ). “Nu întrevedem niciun risc de a obţine oricare din destinaţiile de retail, rezidenţial, birouri sau hotel pe acest teren, având în vedere locaţia şi infrastructura foarte bună din zonă”, subliniază reprezentanţii diviziei de terenuri din cadrul Colliers International.
Pe cealaltă jumătate a platformei industriale a fost dezvoltat parcul de retail Policolor, din care fac parte Real Hypermarket, OBI, Metro şi, de curând, Decathlon. Potrivit consultanţilor Colliers, în ultima perioadă această zonă a Capitalei a devenit atractivă pentru o serie de retaileri şi dezvoltatori imobiliari, atât datorită îmbunătăţirii infrastructurii, cât şi ofertei de terenuri cu suprafeţe generoase, la preţuri competitive.