Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
21 iun. 2016

Criza, doar o amintire? Românii, gata de cumpărături!

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Lifestyle

Pe lângă magazinele din domeniul alimentar, populare sunt cele din zona de fashion.

Un indicator fidel al încrederii populației în mersul economiei este apetitul său pentru consum. Multitudinea de magazine și centre comerciale apărute în ultima perioadă relevă convingerea tacită a retailerilor că românii au depășit mentalitatea „de criză”.

http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-images-couple-doing-shopping-happy-beautiful-young-holding-bags-cups-looking-showcase-smiling-standing-mall-image67281179

Pe lângă jucătorii din domeniul alimentar, extrem de activi sunt cei din zona de îmbrăcăminte și accesorii, după cum o arată planurile de extindere a unor malluri. Un exemplu este dat de austriecii de la S IMMO AG, care au anunțat demararea lucrărilor de reconfigurare și extindere a centrului comercial Sun Plaza din București. Procesul de „transformare” a început deja și urmează să fie finalizat în primul trimestru din 2018. În urma acestuia, la suprafața actuală a proiectului se vor adăuga încă 11.000 de metri pătrați, echivalentul a circa 40 de noi magazine.

75% din spații, contractate cu 2 ani înainte de livrare
Circa 75% din noile spații au fost deja contractate, printre noii chiriași numărându-se branduri de renume mondial, printre care și retailerul american de fashion Forever 21. „Suntem încântați că Forever 21 face parte din reconfigurarea Sun Plaza, cu unul dintre cele mai mari magazine ce urmează să fie deschise în România. Mai multe branduri se vor alătura portofoliului nostru și așteptăm cu nerăbdare să anunțăm noutățile în curând”, spune Vicențiu Spătaru, Sun Plaza Centre Manager.

„Sun Plaza și-a câștigat statutul de centru comercial dominant din zona de sud a Bucureștiului, iar procesul de reconfigurare va consolida această poziție pe viitor. Remodelarea va crea o nouă atmosferă în mixul nostru de retail, adăugând noi branduri, sporind prestigiul centrului și câștigând capacități noi de fashion. Suntem în stadii avansate de negocieri cu diverși retaileri, inclusiv branduri care vor genera cu siguranță entuziasm în rândul clienților noștri.”

Friedrich Wachernig, membru în Consiliul de Administrație al S IMMO AG

Remodelare în etape
Lucrările vor fi realizate în mai multe etape, pe o perioadă de 24 de luni. Extinderea va cuprinde în principal suprafața fostului magazin Mobexpert, dar va modifica și pasajul subteran, care face legătura cu stația de metrou Piața Sudului. Majoritatea lucrărilor se vor desfășura într-o zonă independentă atât de centrul comercial, cât și de influxul de vizitatori, astfel încât activitatea chiriașilor existenți să se poată desfășura în mod normal.

Proiectul de reconfigurare a Sun Plaza sunt concepute de echipa de arhitecți și ingineri din cadrul ATP Vienna și coordonate local de Optim Project Management. Constructorul general este Bog’Art, una dintre cele mai mari și mai experimentate companii de construcții din România.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Primul credit Noua Casă de la Banca Transilvania: beneficiarul a achiziționat un apartament cu trei camere, în București

După o serie de modificări și tergiversări, programul Noua Casă – înlocuitorul fostului Prima Casă – a început, pe final de an, să funcționeze propriu-zis. Oficialii Băncii Transilvania au...

citește mai departe
Achizițiile de imobile în septembrie 2020: pe plus și față de august, și față de septembrie 2019

Raportat la primele nouă luni ale anului, în București și în județul Ilfov poate fi observată o intensificare a apetitului pentru achiziții, comparativ cu anul precedent. În septembrie 2020,...

citește mai departe
Un important dezvoltator autohton se extinde pe piața din Iași. A cumpărat un teren în zona Copou și vrea să ridice locuințe „verzi”

Tot ca parte a strategiei sale de a se extinde în afara Capitalei, compania a început anul acesta și construcția unui ansamblu rezidențial de aproape 700 de unități în...

citește mai departe
Câți bucureșteni beneficiază (în mod direct) de noua linie de metrou din Drumul Taberei

În această categorie sunt cuprinși nu doar persoanele care locuiesc efectiv în zonă, ci și cei care lucrează aici – chiar dacă în momentul de față nu trebuie să...

citește mai departe
Prețurile apartamentelor în luna septembrie: în București s-au stabilizat, în Cluj-Napoca, Brașov și Constanța s-au majorat

În spatele nivelului relativ constant din Capitală se ascunde o evoluție discrepantă pe cele două segmente de piață analizate – vechi versus nou. După un avans de 0,5% în...

citește mai departe