Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
21 iun. 2016

Criza, doar o amintire? Românii, gata de cumpărături!

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Lifestyle

Pe lângă magazinele din domeniul alimentar, populare sunt cele din zona de fashion.

Un indicator fidel al încrederii populației în mersul economiei este apetitul său pentru consum. Multitudinea de magazine și centre comerciale apărute în ultima perioadă relevă convingerea tacită a retailerilor că românii au depășit mentalitatea „de criză”.

http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-images-couple-doing-shopping-happy-beautiful-young-holding-bags-cups-looking-showcase-smiling-standing-mall-image67281179

Pe lângă jucătorii din domeniul alimentar, extrem de activi sunt cei din zona de îmbrăcăminte și accesorii, după cum o arată planurile de extindere a unor malluri. Un exemplu este dat de austriecii de la S IMMO AG, care au anunțat demararea lucrărilor de reconfigurare și extindere a centrului comercial Sun Plaza din București. Procesul de „transformare” a început deja și urmează să fie finalizat în primul trimestru din 2018. În urma acestuia, la suprafața actuală a proiectului se vor adăuga încă 11.000 de metri pătrați, echivalentul a circa 40 de noi magazine.

75% din spații, contractate cu 2 ani înainte de livrare
Circa 75% din noile spații au fost deja contractate, printre noii chiriași numărându-se branduri de renume mondial, printre care și retailerul american de fashion Forever 21. „Suntem încântați că Forever 21 face parte din reconfigurarea Sun Plaza, cu unul dintre cele mai mari magazine ce urmează să fie deschise în România. Mai multe branduri se vor alătura portofoliului nostru și așteptăm cu nerăbdare să anunțăm noutățile în curând”, spune Vicențiu Spătaru, Sun Plaza Centre Manager.

„Sun Plaza și-a câștigat statutul de centru comercial dominant din zona de sud a Bucureștiului, iar procesul de reconfigurare va consolida această poziție pe viitor. Remodelarea va crea o nouă atmosferă în mixul nostru de retail, adăugând noi branduri, sporind prestigiul centrului și câștigând capacități noi de fashion. Suntem în stadii avansate de negocieri cu diverși retaileri, inclusiv branduri care vor genera cu siguranță entuziasm în rândul clienților noștri.”

Friedrich Wachernig, membru în Consiliul de Administrație al S IMMO AG

Remodelare în etape
Lucrările vor fi realizate în mai multe etape, pe o perioadă de 24 de luni. Extinderea va cuprinde în principal suprafața fostului magazin Mobexpert, dar va modifica și pasajul subteran, care face legătura cu stația de metrou Piața Sudului. Majoritatea lucrărilor se vor desfășura într-o zonă independentă atât de centrul comercial, cât și de influxul de vizitatori, astfel încât activitatea chiriașilor existenți să se poată desfășura în mod normal.

Proiectul de reconfigurare a Sun Plaza sunt concepute de echipa de arhitecți și ingineri din cadrul ATP Vienna și coordonate local de Optim Project Management. Constructorul general este Bog’Art, una dintre cele mai mari și mai experimentate companii de construcții din România.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
În cât timp se vinde un apartament în 2021 și la cât ajunge marja de negociere

Cea mai îndelungată perioadă de vânzare poate fi observată în Cluj-Napoca – acolo unde și prețul mediu solicitat de către vânzători este cel mai ridicat. Alături de evoluția prețurilor...

citește mai departe
Cum arată piața chiriilor din marile orașe: cererea, oferta și prețurile

Majoritatea centrelor regionale ale țării au resimțit, în ultimul an, scăderi ale prețului mediu solicitat pe segmentul apartamentelor. Printre schimbările provocate de epidemia de COVID-19 se numără și o...

citește mai departe
Piața rezidențială în T1 2021 – prețurile locuințelor, cererea, oferta și tranzacțiile. Evoluție specifică unor condiții normale de piață

Așteptările vânzătorilor s-au diminuat strict pe parcursul perioadei de urgență, după care s-au stabilizat, iar apoi și-au reluat tendința de creștere. În ciuda menținerii măsurilor restrictive impuse în contextul...

citește mai departe
Interesul pentru Noua Casă ia avânt: ING Bank România a primit de 2 ori mai multe cereri decât anul trecut. Ce pași trebuie să urmeze solicitanții

Aprobarea financiară se obține independent de imobilul ales, căutarea acestuia putând avea loc ulterior, în termen de 90 de zile. Din martie 2021, cei interesați de achiziția unei locuințe...

citește mai departe
Povestea fostei fabrici de bere Grivița continuă: proiectul multifuncțional va cuprinde apartamente noi, dar și primele lofturi din România. Pariul pe potențialul industriei HoReCa merge mai departe!

Datând din așa-numita Belle Époque, unitatea de producție a supraviețuit celor două războaie mondiale, dar și perioadei comuniste, continuând să funcționeze până în anul 2005. Fosta Fabrică, proiectul de...

citește mai departe