Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
21 iun. 2016

Criza, doar o amintire? Românii, gata de cumpărături!

scris de Adriana Drăgușin in categoria Ştiri imobiliare, Lifestyle

Pe lângă magazinele din domeniul alimentar, populare sunt cele din zona de fashion.

Un indicator fidel al încrederii populației în mersul economiei este apetitul său pentru consum. Multitudinea de magazine și centre comerciale apărute în ultima perioadă relevă convingerea tacită a retailerilor că românii au depășit mentalitatea „de criză”.

http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-images-couple-doing-shopping-happy-beautiful-young-holding-bags-cups-looking-showcase-smiling-standing-mall-image67281179

Pe lângă jucătorii din domeniul alimentar, extrem de activi sunt cei din zona de îmbrăcăminte și accesorii, după cum o arată planurile de extindere a unor malluri. Un exemplu este dat de austriecii de la S IMMO AG, care au anunțat demararea lucrărilor de reconfigurare și extindere a centrului comercial Sun Plaza din București. Procesul de „transformare” a început deja și urmează să fie finalizat în primul trimestru din 2018. În urma acestuia, la suprafața actuală a proiectului se vor adăuga încă 11.000 de metri pătrați, echivalentul a circa 40 de noi magazine.

75% din spații, contractate cu 2 ani înainte de livrare
Circa 75% din noile spații au fost deja contractate, printre noii chiriași numărându-se branduri de renume mondial, printre care și retailerul american de fashion Forever 21. „Suntem încântați că Forever 21 face parte din reconfigurarea Sun Plaza, cu unul dintre cele mai mari magazine ce urmează să fie deschise în România. Mai multe branduri se vor alătura portofoliului nostru și așteptăm cu nerăbdare să anunțăm noutățile în curând”, spune Vicențiu Spătaru, Sun Plaza Centre Manager.

„Sun Plaza și-a câștigat statutul de centru comercial dominant din zona de sud a Bucureștiului, iar procesul de reconfigurare va consolida această poziție pe viitor. Remodelarea va crea o nouă atmosferă în mixul nostru de retail, adăugând noi branduri, sporind prestigiul centrului și câștigând capacități noi de fashion. Suntem în stadii avansate de negocieri cu diverși retaileri, inclusiv branduri care vor genera cu siguranță entuziasm în rândul clienților noștri.”

Friedrich Wachernig, membru în Consiliul de Administrație al S IMMO AG

Remodelare în etape
Lucrările vor fi realizate în mai multe etape, pe o perioadă de 24 de luni. Extinderea va cuprinde în principal suprafața fostului magazin Mobexpert, dar va modifica și pasajul subteran, care face legătura cu stația de metrou Piața Sudului. Majoritatea lucrărilor se vor desfășura într-o zonă independentă atât de centrul comercial, cât și de influxul de vizitatori, astfel încât activitatea chiriașilor existenți să se poată desfășura în mod normal.

Proiectul de reconfigurare a Sun Plaza sunt concepute de echipa de arhitecți și ingineri din cadrul ATP Vienna și coordonate local de Optim Project Management. Constructorul general este Bog’Art, una dintre cele mai mari și mai experimentate companii de construcții din România.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Reconversie în ansamblu rezidențial: o clădire de patrimoniu de pe Calea Victoriei a fost consolidată și reabilitată, iar elementele Art Deco au fost păstrate

Potrivit companiei dezvoltatoare, acesta este, în prezent, singurul proiect rezidențial premium de tip boutique localizat pe Calea Victoriei – arteră considerată un veritabil simbol al orașului. Dezvoltatorul imobiliar Hagag...

citește mai departe
Cererea de spații într-un mare complex studențesc privat din Capitală s-a majorat cu 15% înainte de începerea noului an școlar

Pe fondul pandemiei, tinerii caută acum soluții de cazare ce oferă, pe lângă dotări și facilități, și un grad sporit de siguranță sanitară. Potrivit reprezentanților Genesis Property, compania care...

citește mai departe
Colliers: Pentru piața terenurilor, 2021 poate fi unul dintre cei mai buni ani de după 2008. „Retailerii și dezvoltatorii de rezidențial sunt mai activi ca oricând”

Potrivit companiei de consultanță, oferta de terenuri rămâne consistentă și vine din partea unor categorii diferite de vânzători. Din punctul de vedere al volumului tranzacțiilor, în care sunt incluse...

citește mai departe
AXXIS NOVA Resort & SPA: Se lansează primul concept imobiliar integrat din Mamaia Nord (P)

Luna septembrie marchează lansarea primului concept imobiliar integrat din Mamaia Nord, AXXIS Nova Resort & SPA, un proiect unic care va cuprinde un hotel de cinci stele și șase...

citește mai departe
Prețurile apartamentelor în august 2021. Cluj-Napoca face excepție de la tendința generală

În clasamentul variațiilor consemnate luna trecută în marile orașe, orașul de pe Someș se află la polul opus față de Capitală. Spre deosebire de cele trei luni anterioare, când...

citește mai departe