Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
9 nov. 2010

Cushman & Wakefield aduce brandul Franco Feruzzi în Fashion House

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Retailerul de articole vestimentare pentru bărbaţi ocupă un spaţiu de 346 de metri pătraţi.

La sfârşitul lunii trecute, compania de consultanţă Cushman & Wakefield a intermediat închirierea unui nou magazin în Fashion House Outlet Centre: Franco Feruzzi. Spaţiul ocupat de retailerul de articole vestimentare pentru bărbaţi se ridică la 346 de metri pătraţi şi este situat în apropierea magazinelor Quiksilver, Adidas, Office Shoes şi Lee Cooper. În Polonia, ţara de origine a Franco Feruzzi, există treizeci de magazine operate de retailer. Acesta mai este prezent în Lituania şi Letonia, cu câte o unitate comercială. În România, un magazin afiliat brandului mai există şi în AFI Palace Cotroceni.

În cadrul Fashion House, Cushman & Wakefield a intermediat închirierea mai multor magazine, printre care se numără Otter, Levi’s, Ecco, Timberland/Nautica, Puma, Champion, Stone Creek, US Polo, Replay, Benvenuti, Quiksilver şi Camel Active. Retailerii prezenţi în centrul outlet comercializează articole de fashion cu discounturi cuprinse între 30% şi 70%.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe