Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
31 mai 2012

Dascălu a deschis la Iaşi complexul Palas. Vezi la cât s-a ridicat investiţia finală

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Printre chiriaşii pe zona de retail se numără branduri precum H&M, Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius sau New Look.

Astăzi s-a deschis ansamblul imobiliar multifuncţional Palas Iaşi, amplasat în centrul „capitalei” Moldovei, lângă Palatul Culturii. Investiţia finală în proiect s-a ridicat la 265 de milioane de euro, deşi ultimele estimări ale dezvoltatorului aveau în vedere un buget de 260 de milioane de euro. „Sper ca această mare investiţie să facă din Iaşi un oraş atractiv şi pentru alţi oameni de afaceri, care să vină să îşi dezvolte aici propriile proiecte. Suntem încrezători că ansamblul îi va atrage deopotrivă pe locuitorii din zona de nord-est a ţării, precum şi pe cei din afara graniţelor. Pe termen lung, ansamblul Palas reprezintă o investiţie care va contribui semnificativ la dezvoltarea durabilă a regiunii”, subliniază Iulian Dascălu, preşedintele Iulius Group.

Complexul cuprinde atât o componentă de birouri (trei clădiri de clasa A, funcţionale din toamna lui 2010), cât şi una de retail (Palas Mall, cu o suprafaţă închiriabilă de 54.200 de metri pătraţi şi 170 de magazine, şi Palas Shopping Street, cu spaţii comerciale de 6.300 de metri pătraţi şi 25 de magazine) şi una hotelieră (unităţi hoteliere de patru stele). Pe partea de petrecere a timpului liber, ansamblul include un cinema multiplex cu 10 săli, un food court cu 1.300 de locuri, o grădină publică, un lac, patinoar sezonier, amfiteatru în aer liber etc. În prezent, zona de retail are un grad de ocupare de 97%. Printre chiriaşi se numără Auchan, H&M, Massimo Dutti, Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Camaïeu, Oysho, Tommy Hilfiger, Subway, C&A, Stefanel, Swarovski, New Look, Douglas, Humanic, LC Waikiki, Hervis Sports, Nikon – Yellow Store, Levi’s, Motivi, Oodji, L’Occitane, Sephora, Intersport, Ecco, Il Passo, Deichmann, Sony Center, KFC Drive Thru, Pizza Hut Delivery.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe
Chiar dacă o vreme nu au lucrat de la sediu, 90% dintre chiriașii marilor clădiri de birouri și-au achitat la timp obligațiile contractuale

În ceea ce privește potențialul de generare a veniturilor, sectorul office se bucură, în continuare, de perspective pozitive. În prima jumătate din 2020, majoritatea companiilor din clădirile de birouri...

citește mai departe