Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
30 mart. 2012

Deschiderea Palas Iaşi, reprogramată pentru sfârşitul lunii mai

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

La deschidere, mallul din cadrul ansamblului va avea un grad de ocupare de 97%.

Deşi ar fi trebuit să aibă loc în luna aprilie, inaugurarea complexului Palas din centrul Iaşiului a fost reprogramată pentru data de 31 mai 2012. „Împreună cu marile branduri care ne sunt partenere, am decis lansarea Palas la această dată. La momentul inaugurării, Palas Mall va avea un grad de ocupare de circa 97%, un procent excelent pentru perioada dificilă pe care piaţa a traversat-o”, subliniază omul de afaceri Iulian Dascălu, preşedintele companiei Iulius Group. Printre chiriaşii componentei de retail a proiectului se numără Village Cinemas, Auchan, H&M, Massimo Dutti, Subway, Tommy Hilfiger, C&A, New Look, Douglas, Oodji, Hervis Sports, Humanic, LC Waikiki şi KFC Drive Thru.

O investiţie estimată la 260 milioane de euro, complexul Palas Iaşi reuneşte atât o componentă de birouri de clasa A (funcţională din toamna anului 2010), cât şi una hotelieră şi de retail. Cea din urmă reprezintă o combinaţie între conceptele de „shopping mall” şi „shopping street” şi cuprinde peste 54.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale. Ansamblul cuprinde de asemenea şi o parcare subterană de 2.500 de locuri, o investiţie ce s-a ridicat la aproximativ 73 de milioane de euro.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe