Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
20 Februarie 2012

Duraziv: Cum să-ţi dublezi cifra de afaceri în doi ani de criză

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii
Ultima actualizare: 20 Februarie 2012

Deşi compania miza iniţial pe un avans al veniturilor de 25% în 2011, creşterea s-a ridicat în final la 34%.

Compania producătoare de materiale de construcţii Duraziv, deţinută de omul de afaceri Daniel Guzu (foto), a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de 18 milioane de euro. Acest nivel este dublu faţă de finele anului 2009, când vânzările firmei se ridicau la nouă milioane de euro. Pentru anul trecut, reprezentanţii Duraziv estimaseră iniţial o creştere a veniturilor cu 25% faţă de 2010, însă avansul înregistrat în final a fost de 34%. Oficialii companiei pun această creştere atât pe seama lansării de produse inovatoare (precum prima vopsea ecologică din România – Duraziv fără Miros), cât şi pe volumul neaşteptat al vânzărilor – pe segmentul de adezivi, dar şi pe cel de vopsele. Astfel, la sfârşitul anului trecut, cea din urmă divizie totaliza venituri de două milioane de euro, respectiv 11,5% din businessul total, în condiţiile estimările iniţiale vizau atingerea unui volum de un milion de euro. „Divizia de vopsele a crescut businessul considerabil. Am reuşit de asemenea să vindem foarte bine adezivi, atât în primele două luni din 2011, cât şi la sfârşitul anului. Acestea sunt în mod tradiţional luni cu vânzări modeste, dar nu a fost deloc cazul la noi. Am fost ajutaţi mult şi de linia de produse speciale aplicabile şi la temperaturi de îngheţ”, explică Daniel Guzu, fondatorul Duraziv.

Pentru anul 2012, omul de afaceri îşi propune atingerea unui prag de vânzări de 20 de milioane de euro. Daniel Guzu a fost fondatorul producătorului de vopsele Fabryo, companie din acţionariatul căreia a ieşit în 2009, în urma unei tranzacţii cu fondul de investiţii Oresa Ventures. Anul 2010 a marcat revenirea sa în această piaţă, prin lansarea unei noi linii de vopsele, în cadrul Duraziv.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Noi donații în lupta împotriva COVID-19 din partea unor companii din imobiliare și construcții

Fondurile vizează atât achiziția de echipamente de protecție pentru personalul medical din spitale, cât și sprijinirea categoriilor de populație vulnerabile. Săptămâna aceasta, câteva companii din domeniul imobiliarelor și al...

citește mai departe
Pe șantierele din construcții încă se lucrează. De ce poate depinde continuarea activității – dincolo de o decizie a autorităților

În momentul de față, decizia de a întrerupe – sau nu – activitatea se află la latitudinea angajatorilor. În ciuda restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii COVID-19, o...

citește mai departe
„Se lucrează la foc continuu în construcții” – iar dezvoltatorii vor produse de calitate pentru ansamblurile rezidențiale

Un jucător dintr-o industrie conexă a construcțiilor semnalează un interes ridicat pentru produse din categoria premium pe segmentul rezidențial. Producătorul local de uși, ferestre și parchet Pinum, parte a...

citește mai departe
Construcțiile de locuințe, pe cale să-și ia zborul în 2018?

La fel ca anul trecut, în 2018 au apărut noi și noi anunțuri de „lansare” a unor ansambluri rezidențiale – în Capitală în primul rând, dar și în orașele...

citește mai departe
2018: Piața construcțiilor poate că „duduie”, dar statisticile nu prea o arată. Află de ce!

Deși apetitul pentru construcția de locuințe a devenit mai puternic în ultimii ani – un fapt ce se poate vedea cu ochiul liber în piață și în 2018 –,...

citește mai departe