Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
25 apr. 2012

Duraziv: Vânzările de vopsele de anul acesta au fost peste aşteptări. Ne aşteptăm la un avans anual de 75%

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii

Compania mizează în 2012 pe atingerea unei cifre de afaceri de 20 de milioane de euro, cu circa 11% mai mult decât în 2011.

Producătorul autohton de materiale de construcţii Duraziv îşi propune ca anul acesta să atingă o creştere de 75% a vânzărilor de vopsele, ceea ce echivalează cu depăşirea unui prag de 3,5 milioane de euro. Estimările optimiste vin pe fondul consemnării unui avans de 120% pe acest segment în primele trei luni ale anului, comparativ cu perioada similară din 2011. „Rezultatele din primul trimestru pentru divizia de vopsele sunt peste aşteptări. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate practic în luna martie, având în vedere că în primele două luni ale anului nu s-au putut face livrări decât în foarte mică măsură”, subliniază Marga Călin, director de marketing în cadrul Duraziv.

Potrivit calculelor oficiale, această divizie a companiei ar trebui să deţină în 2012 o pondere de circa 15-20% din totalul cifrei de afaceri. „Vopseaua va fi produsul care ar putea performa cel mai bine anul acesta, având în vedere că se va pune un accent deosebit pe finisaje. Ne dorim în acest an o cifră de afaceri de circa 20 milioane euro şi credem că plusul faţă de vânzările din 2011 va fi dat tocmai de divizia de vopsele”, spune Marga Călin.

Anul trecut, Duraziv a înregistrat venituri totale în valoare de 18 milioane de euro, în vreme ce vânzările de vopsele au depăşit pragul de două milioane de euro. Această divizie a fost lansată în a doua parte a anului 2010, iar în 2011 compania a lansat prima vopsea cu etichetă ecologică din România, cu numele Duraziv Fără Miros.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Noi donații în lupta împotriva COVID-19 din partea unor companii din imobiliare și construcții

Fondurile vizează atât achiziția de echipamente de protecție pentru personalul medical din spitale, cât și sprijinirea categoriilor de populație vulnerabile. Săptămâna aceasta, câteva companii din domeniul imobiliarelor și al...

citește mai departe
Pe șantierele din construcții încă se lucrează. De ce poate depinde continuarea activității – dincolo de o decizie a autorităților

În momentul de față, decizia de a întrerupe – sau nu – activitatea se află la latitudinea angajatorilor. În ciuda restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii COVID-19, o...

citește mai departe
„Se lucrează la foc continuu în construcții” – iar dezvoltatorii vor produse de calitate pentru ansamblurile rezidențiale

Un jucător dintr-o industrie conexă a construcțiilor semnalează un interes ridicat pentru produse din categoria premium pe segmentul rezidențial. Producătorul local de uși, ferestre și parchet Pinum, parte a...

citește mai departe
Construcțiile de locuințe, pe cale să-și ia zborul în 2018?

La fel ca anul trecut, în 2018 au apărut noi și noi anunțuri de „lansare” a unor ansambluri rezidențiale – în Capitală în primul rând, dar și în orașele...

citește mai departe
2018: Piața construcțiilor poate că „duduie”, dar statisticile nu prea o arată. Află de ce!

Deși apetitul pentru construcția de locuințe a devenit mai puternic în ultimii ani – un fapt ce se poate vedea cu ochiul liber în piață și în 2018 –,...

citește mai departe