Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
4 oct. 2011

Duraziv vrea să-şi extindă producţia de materiale de construcţii ecologice

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii

După lansarea vopselei fără miros, compania autohtonă vizează conceperea unei întregi game de produse concepute în acord cu normele de protecţie a mediului.

Reprezentanţii companiei locale Duraziv au anunţat că vor să-şi intensifice activitatea pe segmentul produselor ecologice. „Dorim să ne extindem producţia de materiale de construcţii ecologice. Nu ne vom opri la vopsele, ci vrem să dezvoltăm o întreagă gamă de produse cu aceste caracteristici”, subliniază Daniel Guzu (foto), proprietarul Duraziv. „Protecţia naturii şi o viaţă mai sănătoasă reprezintă pentru mine o temă care mă preocupă de mulţi ani. Acesta este şi motivul pentru care am investit în ferme în care am drept ţintă practicarea unei agriculturi ecologice. Fiind managerul unei companii, pot imprima produselor această direcţie: aceea de a fi cât mai prietenoase cu mediul înconjurător şi cu utilizatorii lor”, adaugă acesta.

Publicul are nevoie să fie educat cu privire la produsele eco
La începutul acestui an, compania a lansat Vopseaua Fără Miros, primul produs industrial din România care a obţinut dreptul de a utiliza eticheta ecologică. Ca urmare, Duraziv a demarat recent, în magazinele Praktiker, o campanie de promovare şi educare a publicului cu privire la beneficiile acestei vopsele. Potrivit reprezentanţilor companiei, clienţii nu ştiu foarte multe despre beneficiile produselor ecologice, dar în momentul în care li se explică avantajele acestor sortimente, devin interesaţi şi sunt dispuşi să plătească chiar mai mult decât pentru produsele obişnuite. „Clienţii ştiu puţine lucruri despre beneficiile produselor ecologice şi vrem să le explicăm cât mai bine. Denumirea produsului în sine subliniază o calitate a acestuia. Nu este un produs ieftin, nu se bate cu alte produse la raft pe preţ, ci pe beneficii, este o categorie în sine. În acest sens, este foarte important să vii alături de client sau de meşter şi să-i explici de ce e important să-l folosească”, spune Marga Călin, director de marketing în cadrul Duraziv.

Producţia de vopsele reprezintă un segment nou de activitate pentru Duraziv, reprezentanţii companiei ţintind vânzări de peste un milion de euro pe acest segment în 2011. „Dorim o creştere a afacerilor de 30% în acest an, până la 18 milioane de euro, iar vopselele vor avea şi ele o contribuţie în acest sens”, subliniază Daniel Guzu.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Noi donații în lupta împotriva COVID-19 din partea unor companii din imobiliare și construcții

Fondurile vizează atât achiziția de echipamente de protecție pentru personalul medical din spitale, cât și sprijinirea categoriilor de populație vulnerabile. Săptămâna aceasta, câteva companii din domeniul imobiliarelor și al...

citește mai departe
Pe șantierele din construcții încă se lucrează. De ce poate depinde continuarea activității – dincolo de o decizie a autorităților

În momentul de față, decizia de a întrerupe – sau nu – activitatea se află la latitudinea angajatorilor. În ciuda restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii COVID-19, o...

citește mai departe
„Se lucrează la foc continuu în construcții” – iar dezvoltatorii vor produse de calitate pentru ansamblurile rezidențiale

Un jucător dintr-o industrie conexă a construcțiilor semnalează un interes ridicat pentru produse din categoria premium pe segmentul rezidențial. Producătorul local de uși, ferestre și parchet Pinum, parte a...

citește mai departe
Construcțiile de locuințe, pe cale să-și ia zborul în 2018?

La fel ca anul trecut, în 2018 au apărut noi și noi anunțuri de „lansare” a unor ansambluri rezidențiale – în Capitală în primul rând, dar și în orașele...

citește mai departe
2018: Piața construcțiilor poate că „duduie”, dar statisticile nu prea o arată. Află de ce!

Deși apetitul pentru construcția de locuințe a devenit mai puternic în ultimii ani – un fapt ce se poate vedea cu ochiul liber în piață și în 2018 –,...

citește mai departe