Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în

Gestionarea vizionărilor. Sfaturi utile dacă lucrezi pe cont propriu sau alături de un agent

Fie că ai demarat vânzarea locuinței pe cont propriu sau alături de un agent imobiliar, acum că ai primit deja câteva telefoane de la persoane interesate de proprietate trebuie să te gândești cum te vei pregăti pentru vizionări.

Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să determini intervalul orar în care ești disponibil pentru vizionări, în funcție de zilele săptămânii și de programul pe care îl ai la locul de muncă.

Dacă lucrezi cu un agent imobiliar este bine să îl transmiți acestuia pentru a evita programările apărute neașteptat.

Dacă ești pe cont propriu este bine să ai o agendă dedicată pentru gestionarea vizionărilor unde să notezi numele, numerele de telefon al persoanelor interesate, ziua și ora la care acestea ar putea veni pentru a viziona locuința. Nu uita să verifici programul înainte să programezi o vizionare și să te asiguri că ai timp să ajungi acasă în timp util și că îți mai rămâne măcar o jumătate de oră la dispoziție pentru pregătiri de ultim moment.

Este bine să identifici un reper cunoscut de mulți dintre potențialii cumpărători pe care să îl comunici alături de adresă. Așteaptă apoi în fața imobilului ca aceștia să vină. Astfel vei putea să le mai pui câteva întrebări înainte de vizionare. Dacă vinzi un apartament, așteptând cumpărătorii în fața blocului ai ocazia să le oferi și câteva
detalii despre acesta, precum anul de construcție, eventuale lucrări de modernizare, sisteme de supraveghere sau antiincendiu.
Odată ajunși în apartament începe vizionarea și trebuie să fi pregătit să le arăți eventualilor cumpărători fiecare cameră și să încerci să scoți în evidență puncte forte – îmbunătățiri, lucrări de renovare/modernizare, izolare termică, materiale sau dotări premium și așa mai departe. Este bine să îți faci o listă înainte care te ajuta să îți organizezi mai ușor prezentarea.

Încearcă să introduci în discuție și informații legate de poziționarea apartamentului, materialele din care sunt făcuți pereții dintre camere, cheltuielile de întreținere sau pentru alte servicii disponibile (servicii de salubrizare, de deszăpezire, de siguranță, în special în cazul blocurilor aflate în ansambluri rezidențiale mai noi).

Nu uita să prezinți detalii și despre cartier – dacă există grădinițe/școli/licee, farmacii, magazine/hipermarketuri/mall-uri, bănci, parcuri sau mijloace de transport în comun, dar și situația locurilor de parcare.

Încearcă să le răspunzi celor veniți la vizionare cât mai clar la orice întrebare și să pui, la rândul tău, întrebări pentru a înțelege mai bine ce așteptări au, care este bugetul de care dispun și care este modalitatea în care ar vrea să facă plata.

În cazul în care lucrezi cu un agent este bine să îl lași pe el să discute direct cu eventualii cumpărători. Unii specialiști recomandă chiar să pleci de acasă pe durata vizionării. Astfel, eventualii cumpărători vor fi mai dispuși să pună întrebări delicate pe care poate le-ar evita în fața proprietarului.

La final află care este prima impresie lăsată de locuință și cât de interesați sunt cei care au venit la vizionare de achiziționarea ei. Menționează, totodată, că ești dispus să răspunzi la orice întrebare suplimentară și că pot veni la o nouă vizionare dacă vor să ceară și opinia unei persoane apropiate înainte de a lua o decizie finală.

Pune direct o întrebare

Experții noștrii imobiliari vor căuta soluții și îți vor oferi sfaturi

Citește cele mai noi știri din piață
Prețurile apartamentelor în septembrie 2021: creșteri în majoritatea marilor orașe, dar se întrevede o tendință de stabilizare

În prima lună de toamnă, prețurile apartamentelor (noi și vechi) scoase la vânzare în România s-au menținut, ca medie la nivel de țară, la un nivel relativ constant comparativ...

citește mai departe
Hotelurile și pensiunile montane – noile oportunități turistice scoase la lumină de pandemie. Scurt ghid pentru investițiile avantajoase

Un business la înălțime sub panorama infinită a naturii, sănătatea pe care aerul montan o promite, apusul, răsăritul, … . Sigur pentru mulți investitori, ar putea fi unele dintre...

citește mai departe
Câștigători concurs Radio Sud „Un ACASA potrivit pe Imobiliare.ro” (07 -14 Octombrie)

Câștigătorii concursului „Un ACASA potrivit pe Imobiliare.ro” , organizat în colaborare cu Radio Sud, din perioada 07 – 14 Octombrie 2021 sunt: Cod identificare castigator Data in care a...

citește mai departe
Regulamentul Concursului “Giveaway Robot de bucatarie 3 in 1 Hausberg”

Art.1 Organizatorul și regulamentul oficial al concursului Concursul “Giveaway Robot de bucatarie 3 in 1 Hausberg” este organizat și desfășurat de Realmedia Network SA, o societate din România cu...

citește mai departe
Hotelurile și pensiunile montane – noile oportunități turistice scoase la lumină de pandemie. Scurt ghid pentru investițiile avantajoase

Un business la înălțime sub panorama infinită a naturii, sănătatea pe care aerul montan o promite, apusul, răsăritul, … . Sigur pentru mulți investitori, ar putea fi unele dintre...

citește mai departe
Prețurile apartamentelor în septembrie 2021: creșteri în majoritatea marilor orașe, dar se întrevede o tendință de stabilizare

În prima lună de toamnă, prețurile apartamentelor (noi și vechi) scoase la vânzare în România s-au menținut, ca medie la nivel de țară, la un nivel relativ constant comparativ...

citește mai departe
Regulament concurs “Un ACASA potrivit pe Imobiliare.ro” organizat prin intermediul Radio Sud

Articolul 1. Organizatorul concursului Campania promotionala (concursul) “Un ACASA potrivit pe Imobiliare.ro” este organizat de catre societatea REALMEDIA NETWORK S.A, CUI : 17582876, CIF : J35/3532/03.11.2005, cu sediul in...

citește mai departe