Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
18 Iulie 2012

Hornbach a deschis al cincilea magazin al reţelei, la Timişoara. Vezi câte locuri de muncă au fost create

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 18 Iulie 2012

În afara Capitalei, compania mai deţine o singură unitate comercială, la Braşov.

Retailerul de bricolaj Hornbach România a deschis astăzi, la Timişoara, cel de-al cincilea magazin al reţelei operate pe plan local, în urma unei investiţii de 30 de milioane de euro. Situată pe Calea Aradului, Nr. 62, unitatea ocupă un spaţiu comercial de 22.500 de metri pătraţi şi a creat 120 de noi locuri de muncă în oraş. „Noul magazin este situat pe o suprafaţă de 52.000 de metri pătraţi, terenul fiind achiziţionat anul trecut. Construcţia magazinului a început imediat după achiziţie, în luna iulie 2011, fiind finalizată în această vară. Odată cu inaugurarea magazinului nostru, zona comercială în care se integrează atinge un areal cu o dimensiune de aproximativ 160.000 de metri pătraţi, suprafaţa de vânzare depăşind 50.000 de metri pătraţi”, spune Dan Bădescu, directorul de expansiune al Hornbach România.

Focus pe oraşele mari
După Braşov, Timişoara este cel de-al doilea oraş din afara Capitalei în care retailerul de bricolaj a decis să se extindă. Pe termen mediu şi lung, reprezentanţii Hornbach intenţionează să intre şi pe pieţele din alte mari oraşe ale ţării. „Deoarece ne îndreptăm atenţia către oraşe cu peste 300.000 de locuitori care să permită realizarea unei cifre de afaceri corespunzătoare cu investiţiile efectuate, putem spune că pe lista noastră se află în acest moment oraşe precum Cluj, Constanţa, Craiova, Iaşi, neexcluzând însă nici estul Capitalei”, spune Dan Bădescu.

145 de milioane de euro în cinci ani
Pe plan internaţional, grupul austriac Honrbach este prezent în nouă ţări europene, printr-o reţea de 136 de magazine (incluzând aici şi noua unitate din Timişoara). În România, compania mai are patru unităţi comerciale operaţionale, în Berceni (din 2007 – foto), Militari (din 2008), Braşov (din 2009), şi în Baloteşti (din 2010). În cei cinci ani de activitate pe piaţa locală, investiţiile Hornbach s-au ridicat la un total de 145 de milioane de euro (pentru deschiderea celor cinci magazine, precum şi pentru construcţia sediului central). „Noi ne vedem aici ca o companie românească. Credem în redresarea economică a ţării şi sunt încântat că, prin investiţiile pe care le realizăm, contribuim la acest lucru. Şi aici, ca de altfel în toate ţările în care operăm, plătim impozite, angajăm personal şi achiziţionăm produse de la furnizori interni”, subliniază Albrecht Hornbach, Preşedintele Hornbach Holding AG.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe