Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
21 iun. 2012

Hornbach va deschide al cincilea magazin al reţelei, la Timişoara. Vezi cât investeşte şi ce alte oraşe mai are în vizor

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Reprezentanţii companiei consideră atractive pentru extindere localităţile cu peste 300.000 de locuitori.

Retailerul de bricolaj Hornbach intenţionează ca în această vară să inaugureze cea de-a cincea unitate a reţelei sale locale, la Timişoara. Investiţia în noul magazin se va ridica la 30 de milioane de euro, iar odată cu deschiderea acestuia compania va ajunge la un total de 650 de angajaţi (faţă de 528 la finele anului trecut). Amplasat pe un teren de aproximativ 52.000 de metri pătraţi de pe Calea Aradului, unitatea va dispune de spaţii comerciale cu o suprafaţă totală de 22.500 de metri pătraţi. „Am ales să ne extindem în Timişoara deoarece acesta este unul din cele mai dezvoltate oraşe ale ţării, atât din punct de vedere economic, cât şi demografic”, spune Dan Bădescu, directorul de expansiune al companiei.

Potrivit acestuia, compania intenţionează ca, pe termen mediu şi lung, să intre şi pe pieţele din alte oraşe ale ţării. „Deoarece ne îndreptăm atenţia către oraşe cu peste 300.000 de locuitori care să permită realizarea unei cifre de afaceri corespunzătoare cu investiţiile efectuate, putem spune că pe lista noastră se află în acest moment oraşe precum Cluj, Constanţa, Craiova, Iaşi, neexcluzând însă nici estul Capitalei”, subliniază Dan Bădescu.

Hornbach a intrat pe piaţa autohtonă de retail în urmă cu cinci ani, timp în care a investit 145 de milioane de euro pentru deschiderea magazinelor (inclusiv a celui din Timişoara) şi pentru construcţia sediului central. În prezent, compania are patru unităţi comerciale operaţionale, în Berceni (din 2007 – foto), Militari (din 2008), Braşov (din 2009), şi în Baloteşti (din 2010).

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe