Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
23 Iunie 2011

În 2013, Duraziv aşteaptă încasări de peste două milioane de euro din magazinele de bricolaj

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii
Ultima actualizare: 23 Iunie 2011

Compania are în prezent parteneriate cu lanţurile Hornbach, Praktiker şi Leroy Merlin.

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv a semnat primele parteneriate cu lanţurile de magazine de tip do-it-yourself (DIY) şi estimează că în 2013 acest canal de distribuţie va genera încasări de peste două milioane de euro. Adezivii şi vopselele Duraziv sunt prezente acum în magazinele Hornbach şi Praktiker, la acestea adăugându-se şi un contract semnat recent cu Leroy Merlin. „Acesta a fost unul dintre principalele obiective ale companiei pentru anul 2011, respectiv listarea în lanţurile de DIY. Având în vedere gama de produse pe care o comercializăm, precum şi numărul mare al unităţilor de acest tip în care suntem sau urmează să fim prezenţi, credem că în 2-3 ani vom ajunge ca o pondere de minimum 10% din cifra de afaceri să fie reprezentată de vânzări către reţelele DIY”, spune Daniel Guzu, proprietarul Duraziv.

Pentru anul în curs, oficialii companiei estimează că acordurile nou-semnate nu vor avea o influenţă semnificativă asupra vânzărilor companiei. În 2011, oficialii Duraziv îşi propun o creştere cu 25% a cifrei de afaceri, după nivelul de 13,5 milioane de euro înregistrat în 2010, care a marcat o majorare de 50% faţă de 2009.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Colliers se ocupă de vânzarea a jumătate din fosta platformă Policolor. Care e preţul cerut

Reprezentanţii companiei cred că pe teren poate fi dezvoltat fără nicio problemă un proiect imobiliar de amploare, fie el rezidenţial, de retail, birouri sau chiar un hotel. Producătorul de...

citește mai departe
Duraziv lansează prima vopsea ecologică din România, fără miros

Compania este singura care deţine dreptul de a folosi eticheta ecologică europeană din segmentul industrial al pieţei autohtone de construcţii. Compania producătoare de materiale de construcţii Duraziv a lansat...

citește mai departe