Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
26 mart. 2012

Iulian Dascălu are un nou chiriaş pentru clădirile de birouri

scris de Adriana Drăgușin in categoria Ştiri imobiliare

Cele trei imobile office din cadrul ansamblului Palas Iaşi sunt funcţionale din toamna lui 2010.

Începând cu luna mai a acestui an, Centric IT Solutions îşi va muta centrul de dezvoltare din Iaşi în United Business Center (foto), componenta office a ansamblului Palas Iaşi. Noul sediu al companiei va ocupa o suprafaţă de aproximativ 400 de metri pătraţi. Clădirile de birouri din cadrul Palas au început să fie funcţionale din toamna anului 2010, în vreme ce întregul complex va fi inaugurat în luna aprilie 2012.

Pe lângă componentele comercială, hotelieră şi rezidenţială, ansamblul Palas Iaşi, deţinut de omul de afaceri Iulian Dascălu, cuprinde şi trei clădiri de birouri de clasa A, reunite sub denumirea United Business Center. Acestea au o suprafaţă totală de peste 20.000 de metri pătraţi închiriabili. Printre companiile care şi-au deschis sedii aici se numără Amazon România, Endava, Danieli Engineering, Groupama Asigurări, Raiffeisen Bank, Volksbank, Travel Tech, Bentley Systems, Centrul Medical Arcadia etc.

Centric IT Solutions este parte a grupului internaţional Centric B.V., care oferă servicii IT, financiare, precum şi soluţii în domeniul ingineriei şi al consultanţei. Sediul central al companiei se află în Olanda, dar compania operează sucursale şi în Marea Britanie, Belgia, Luxemburg, Germania, Elveţia, Suedia şi Norvegia. În România, Centric este prezent la Bucureşti, iar din decembrie 2010 şi în Iaşi.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum au evoluat investițiile în activele imobiliare autohtone în S1 2021

Cea mai mare tranzacție înregistrată până acum în acest an a avut loc în trimestrul al treilea, pe piața de birouri din Capitală. Valoarea totală a investițiilor în activele...

citește mai departe
Piața birourilor din București, la un an după declanșarea pandemiei de Covid-19

Potrivit estimărilor uneia dintre marile companii de consultanță de pe piața locală, o pondere scăzută dintre angajați lucrează permanent la sediul firmei în momentul de față. Activitatea de închiriere...

citește mai departe
8 din 10 angajați au așteptarea de a lucra într-un mediu sănătos. Certificarea clădirilor de birouri, o necesitate?

Garantarea unor condiții de lucru corespunzătoare constituie un avantaj competitiv pentru angajatori în strategia de atragere și retenție a talentelor. Aproape 96% dintre angajații români consideră că standardele care...

citește mai departe
Griffes: Semne puternice de revenire pentru închirierile de birouri din Capitală în T2 2021. Avans de 80% estimat la capitolul livrări față de 2020

O creștere a numărului de semnări de contracte noi pe piața de birouri a început să se resimtă la începutul sezonului estival. Cel de-al doilea trimestru al anului în...

citește mai departe
Achiziții de active imobiliare în valoare de 300 de milioane de euro în S1 2021. „România continuă să ofere printre cele mai atractive randamente din regiune”

Potrivit consultanților Cushman & Wakefield Echinox, tranzacțiile încheiate în prima jumătate a anului au fost susținute de apetitul pentru birouri al investitorilor austrieci. Valoarea totală a tranzacțiilor cu active...

citește mai departe