Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
28 iun. 2012

O nouă franciză americană vrea să concureze cu nume precum Re/Max, Coldwell Banker şi Century 21

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Vânzătorul caută un grup de cinci-zece profesionişti, cu experienţă de minimum cinci ani în imobiliare.

În ciuda perioadei încă dificile traversate de piaţa rezidenţială românească, în ton cu restul lumii, marii jucători din imobiliarul internaţional cred încă în potenţialul său de dezvoltare. În momentul de faţă, proprietarul unei noi reţele de francize imobiliare, de origine americană, sondează piaţa autohtonă pentru a se extinde, deocamdată sub protecţia anonimatului. Tony Romani, managing director al biroului de consultanţă Cel Mai Bun (compania mandatată pentru a găsi potenţiali francizaţi), a anunţat, în cadrul celei mai recente ediţii a Clubului Profesioniştilor în Imobiliare (CPI), că vânzătorul doreşte să adopte o structură diferită faţă de cea aplicată în cadrul altor reţele prezente deja pe piaţa locală. Mai exact, acesta intenţionează să vândă master-franciza nu unei singure persoane care să se ocupe apoi de extindere, ci unui grup de cinci-zece profesionişti cu experienţă de minimum cinci ani în imobiliare, dar şi în ceea ce priveşte modul de lucru specific unor francize internaţionale. În acest fel, reţeaua poate „porni la drum” cu un număr rezonabil de unităţi deschise. Potrivit lui Romani, o astfel de structură este văzută ca o soluţie la nevoia specialiştilor din piaţă de a se ralia la un brand internaţional la costuri mai mici (cheltuielile de achiziţie ale master-francizei fiind împărţite între mai mulţi cumpărători). Totodată, prin condiţiile impuse pentru selectarea francizaţilor, vânzătorul doreşte să atragă oameni direct implicaţi în afacerile imobiliare, care să se ocupe apoi îndeaproape de creşterea businessului – atât din punct de vedere calitativ, cât şi cantitativ.

Vânzătorul master francizei deţine la nivel internaţional mai multe sisteme de francizare, dintre care două sunt deja prezente şi pe piaţa rezidenţială din România, numele acestora nefiind încă divulgate. În momentul de faţă, această reţea cuprinde, la nivel internaţional, aproape 2.400 de afiliaţi, răspândiţi în circa 40 de ţări.

Părerile cititorilor
1 părere
  • Cristireal

    Regele a murit…traiasca regele!

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe