Un număr de 76 de contracte de rezervare au fost semnate pe parcursul celor patru zile de târg.
În urma celei de-a douăzecea ediţii a Târgului Imobiliar Naţional (Timon), organizatorii au identificat o schimbare majoră faţă de evenimentele precedente. Aceasta nu stă atât de mult în numărul mare de vizitatori, ci, mai degrabă, în disponibilitatea acestora de a cumpăra. “Este pentru prima oară în ultimii doi ani (de când Be Igloo există) când un trafic atât de mare de vizitatori este dublat de oameni interesaţi, gata să achiziţioneze o locuinţă. Au fost câteva sute de vizionări şi chiar semnări de rezervări în timpul târgului, dar aşteptăm un bilanţ final de-abia în câteva săptămâni”, subliniază Loredana Albu, manager Be Igloo, compania care s-a ocupat de organizarea Timon. Potrivit informaţiilor transmise de oficialii evenimentului, pe parcursul celor patru zile de târg au fost semnate 76 de contracte de rezervare şi au avut loc circa 2.000 de vizionări, alte 5.000 de vizite fiind programate pentru această săptămână.
Potrivit lui Vlad Vlăsceanu, directorul Timon, o posibilă explicaţie pentru disponibilitatea vizitatorilor de a face achiziţii poate fi scăderea preţurilor înregistrată pe segmentul rezidenţial nou. „Dezvoltatorii au înţeles, în sfârşit, nevoile cumpărătorilor de locuinţe. Cei mai mulţi dintre ei caută apartamente cu două şi trei camere, dar există şi mulţi clienţi interesaţi de apartamentele cu patru camere sau vile. Inclusiv piaţa imobilelor de lux dă semne îmbucurătoare. Cu siguranţă, media lunară de vânzări de locuinţe în Bucureşti din ultimele 14 luni (aproximativ 300 de locuinţe pe lună) va fi depăşită în următoarea lună”, estimează Vlăsceanu.