Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
25 feb. 2016

Pentru pasionații de cumpărături

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Lifestyle

Destinațiile de shopping se înmulțesc și se „reinventează”.

Deși deține un număr semnificativ de centre comerciale, Capitala continuă să atragă noi investiții pe acest segment. Atât dezvoltatorii, cât și retailerii continuă să parieze pe „pasiunea” bucureștenilor pentru cumpărături.

Sun Plaza

Un exemplu este dat de unul dintre cele mai mari malluri bucureștene, care caută să se „reinventeze” în cursa pentru cumpărături (și cumpărători). „La șase ani de la inaugurare, Sun Plaza Shopping Center (foto) se pregătește de o nouă provocare: un proces de reconfigurare care va îmbunătăți în mod considerabil mixul de chiriași și numărul de magazine. Principalele lucrări vizează o suprafață totală de 11.000 de metri pătrați și vor conduce la crearea a 40 de magazine noi. Transformarea Sun Plaza va începe în primul trimestru al anului curent, urmând a fi finalizată în primul trimestru al anului 2018”, spun reprezentanții S IMMO AG, proprietarii centrului comercial.

Situat în zona Piața Sudului, Sun Plaza dispune de o suprafață construită totală de aproximativ 200.000 de metri pătrați și cuprinde 140 de magazine, inclusiv spații de relaxare, precum cafenele, cinematograf, pistă de bowling, centre destinate copiilor, dar și un food-court cu o capacitate de 1.200 de locuri. Principalii chiriași sunt Cora, Leroy Merlin, Cinema City, Zara, C&A, H&M, Bebetei și Flanco.

„Prin acest proces de reconfigurare urmărim să le oferim clienților o experiență de shopping în ton cu cele mai noi tendințe, vibrantă și diversificată, pe lângă accesul la mixul optim de branduri și servicii. Suntem absolut convinși că aceste schimbări vor consolida poziția Sun Plaza ca destinație de senzație pe piața de retail din București.”

Friedrich Wachernig, membru în Consiliul de Administrație al S IMMO AG

Un mall de proximitate în zona Obor
Pe harta Capitalei apar și destinații noi de cumpărături. Centrul comercial Veranda, spre exemplu, urmează a fi inaugurat în zona Obor în trimestrul al patrulea al acestui an, în urma unei investiții de circa 60 de milioane de euro. „Proiectul (…) va fi organizat pe două etaje, iar datorită structurii sale modulare va putea fi extins în viitor. În prezent, a fost finalizată fundația clădirii și se lucrează la realizarea structurii de rezistență”, spun reprezentanții companiei dezvoltatoare, Prodplast Imobiliare.

Închiriat în prezent în proporție de circa 70%, Veranda va avea o suprafață închiriabilă totală de aproape 30.000 de metri pătrați, ce va include spații comerciale, restaurante, cafenele, dar și o zonă verde de 15.000 de metri pătrați. Printre chiriași se numără branduri precum Carrefour (aproximativ 10.000 de metri pătrați), H&M (peste 2.000 de metri pătrați), CCC, Deichmann, Pimkie, Triumf, Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, Pizza Coloseum, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom. Per total, mallul va adăposti peste 100 de magazine și va fi deservit de o parcare de peste 1.200 de locuri.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Prețurile apartamentelor în septembrie 2021: creșteri în majoritatea marilor orașe, dar se întrevede o tendință de stabilizare

În prima lună de toamnă, prețurile apartamentelor (noi și vechi) scoase la vânzare în România s-au menținut, ca medie la nivel de țară, la un nivel relativ constant comparativ...

citește mai departe
Soho Brașov – un nou proiect rezidențial ce se ridică în cea mai atractivă zonă a Brașovului (P)

Sectorul imobiliar din orașul de la poalele Tâmpei este din ce în ce mai dinamic, iar modul de dezvoltare din noile proiecte abordează stilul de locuire occidental. Calitatea locuirii...

citește mai departe
Reconversie în ansamblu rezidențial: o clădire de patrimoniu de pe Calea Victoriei a fost consolidată și reabilitată, iar elementele Art Deco au fost păstrate

Potrivit companiei dezvoltatoare, acesta este, în prezent, singurul proiect rezidențial premium de tip boutique localizat pe Calea Victoriei – arteră considerată un veritabil simbol al orașului. Dezvoltatorul imobiliar Hagag...

citește mai departe
Cererea de spații într-un mare complex studențesc privat din Capitală s-a majorat cu 15% înainte de începerea noului an școlar

Pe fondul pandemiei, tinerii caută acum soluții de cazare ce oferă, pe lângă dotări și facilități, și un grad sporit de siguranță sanitară. Potrivit reprezentanților Genesis Property, compania care...

citește mai departe
Colliers: Pentru piața terenurilor, 2021 poate fi unul dintre cei mai buni ani de după 2008. „Retailerii și dezvoltatorii de rezidențial sunt mai activi ca oricând”

Potrivit companiei de consultanță, oferta de terenuri rămâne consistentă și vine din partea unor categorii diferite de vânzători. Din punctul de vedere al volumului tranzacțiilor, în care sunt incluse...

citește mai departe