Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
25 feb. 2016

Pentru pasionații de cumpărături

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Lifestyle

Destinațiile de shopping se înmulțesc și se „reinventează”.

Deși deține un număr semnificativ de centre comerciale, Capitala continuă să atragă noi investiții pe acest segment. Atât dezvoltatorii, cât și retailerii continuă să parieze pe „pasiunea” bucureștenilor pentru cumpărături.

Sun Plaza

Un exemplu este dat de unul dintre cele mai mari malluri bucureștene, care caută să se „reinventeze” în cursa pentru cumpărături (și cumpărători). „La șase ani de la inaugurare, Sun Plaza Shopping Center (foto) se pregătește de o nouă provocare: un proces de reconfigurare care va îmbunătăți în mod considerabil mixul de chiriași și numărul de magazine. Principalele lucrări vizează o suprafață totală de 11.000 de metri pătrați și vor conduce la crearea a 40 de magazine noi. Transformarea Sun Plaza va începe în primul trimestru al anului curent, urmând a fi finalizată în primul trimestru al anului 2018”, spun reprezentanții S IMMO AG, proprietarii centrului comercial.

Situat în zona Piața Sudului, Sun Plaza dispune de o suprafață construită totală de aproximativ 200.000 de metri pătrați și cuprinde 140 de magazine, inclusiv spații de relaxare, precum cafenele, cinematograf, pistă de bowling, centre destinate copiilor, dar și un food-court cu o capacitate de 1.200 de locuri. Principalii chiriași sunt Cora, Leroy Merlin, Cinema City, Zara, C&A, H&M, Bebetei și Flanco.

„Prin acest proces de reconfigurare urmărim să le oferim clienților o experiență de shopping în ton cu cele mai noi tendințe, vibrantă și diversificată, pe lângă accesul la mixul optim de branduri și servicii. Suntem absolut convinși că aceste schimbări vor consolida poziția Sun Plaza ca destinație de senzație pe piața de retail din București.”

Friedrich Wachernig, membru în Consiliul de Administrație al S IMMO AG

Un mall de proximitate în zona Obor
Pe harta Capitalei apar și destinații noi de cumpărături. Centrul comercial Veranda, spre exemplu, urmează a fi inaugurat în zona Obor în trimestrul al patrulea al acestui an, în urma unei investiții de circa 60 de milioane de euro. „Proiectul (…) va fi organizat pe două etaje, iar datorită structurii sale modulare va putea fi extins în viitor. În prezent, a fost finalizată fundația clădirii și se lucrează la realizarea structurii de rezistență”, spun reprezentanții companiei dezvoltatoare, Prodplast Imobiliare.

Închiriat în prezent în proporție de circa 70%, Veranda va avea o suprafață închiriabilă totală de aproape 30.000 de metri pătrați, ce va include spații comerciale, restaurante, cafenele, dar și o zonă verde de 15.000 de metri pătrați. Printre chiriași se numără branduri precum Carrefour (aproximativ 10.000 de metri pătrați), H&M (peste 2.000 de metri pătrați), CCC, Deichmann, Pimkie, Triumf, Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, Pizza Coloseum, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom. Per total, mallul va adăposti peste 100 de magazine și va fi deservit de o parcare de peste 1.200 de locuri.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
RE/MAX: 70% din tranzacțiile de după starea de urgență au fost susținute din fonduri proprii

În ciuda schimbărilor determinate de situația din domeniul medical, segmentul închirierilor de locuințe deține o cotă de piață similară celei de anul trecut. Datele rețelei de francize imobiliare RE/MAX...

citește mai departe
Start pentru a doua fază de construcție a ansamblului rezidențial Parcului20. Avantaj pentru apartamentele mai spațioase, de calitate superioară

Rezervările pentru cele 220 de unități locative cuprinse în această etapă au început din luna septembrie a acestui an. Cordia România, companie membră a grupului maghiar Futureal, a demarat...

citește mai departe
Impact: avans de 35% al veniturilor din vânzări în primele nouă luni din 2020. Majorarea plafonului pentru cota redusă de TVA va fi „o gură de oxigen” în marile orașe

Dezvoltatorul a consemnat o creștere a ponderii din vânzări deținute de ansamblul rezidențial premium pe care îl are în construcție în Capitală. Compania autohtonă Impact Developer & Contractor a...

citește mai departe
Nordis Group: achizițiile de locuințe sunt mai rentabile – și mai sigure – decât alte metode de investiție

Reprezentanții companiei au observat, pe parcursul acestui an, o tendință de creștere a bugetului pe care investitorii din imobiliare sunt dispuși să-l aloce. În ultimii cinci ani, proprietățile imobiliare...

citește mai departe
La nivel național, prețurile apartamentelor au consemnat un avans semnificativ în luna octombrie. Vezi situația din marile orașe

Patru din șase centre regionale au fost caracterizate, per ansamblu, de o tendință de creștere – în alte două pretențiile proprietarilor s-au menținut, practic, la nivelul din septembrie. După...

citește mai departe