Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
25 feb. 2016

Pentru pasionații de cumpărături

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Lifestyle

Destinațiile de shopping se înmulțesc și se „reinventează”.

Deși deține un număr semnificativ de centre comerciale, Capitala continuă să atragă noi investiții pe acest segment. Atât dezvoltatorii, cât și retailerii continuă să parieze pe „pasiunea” bucureștenilor pentru cumpărături.

Sun Plaza

Un exemplu este dat de unul dintre cele mai mari malluri bucureștene, care caută să se „reinventeze” în cursa pentru cumpărături (și cumpărători). „La șase ani de la inaugurare, Sun Plaza Shopping Center (foto) se pregătește de o nouă provocare: un proces de reconfigurare care va îmbunătăți în mod considerabil mixul de chiriași și numărul de magazine. Principalele lucrări vizează o suprafață totală de 11.000 de metri pătrați și vor conduce la crearea a 40 de magazine noi. Transformarea Sun Plaza va începe în primul trimestru al anului curent, urmând a fi finalizată în primul trimestru al anului 2018”, spun reprezentanții S IMMO AG, proprietarii centrului comercial.

Situat în zona Piața Sudului, Sun Plaza dispune de o suprafață construită totală de aproximativ 200.000 de metri pătrați și cuprinde 140 de magazine, inclusiv spații de relaxare, precum cafenele, cinematograf, pistă de bowling, centre destinate copiilor, dar și un food-court cu o capacitate de 1.200 de locuri. Principalii chiriași sunt Cora, Leroy Merlin, Cinema City, Zara, C&A, H&M, Bebetei și Flanco.

„Prin acest proces de reconfigurare urmărim să le oferim clienților o experiență de shopping în ton cu cele mai noi tendințe, vibrantă și diversificată, pe lângă accesul la mixul optim de branduri și servicii. Suntem absolut convinși că aceste schimbări vor consolida poziția Sun Plaza ca destinație de senzație pe piața de retail din București.”

Friedrich Wachernig, membru în Consiliul de Administrație al S IMMO AG

Un mall de proximitate în zona Obor
Pe harta Capitalei apar și destinații noi de cumpărături. Centrul comercial Veranda, spre exemplu, urmează a fi inaugurat în zona Obor în trimestrul al patrulea al acestui an, în urma unei investiții de circa 60 de milioane de euro. „Proiectul (…) va fi organizat pe două etaje, iar datorită structurii sale modulare va putea fi extins în viitor. În prezent, a fost finalizată fundația clădirii și se lucrează la realizarea structurii de rezistență”, spun reprezentanții companiei dezvoltatoare, Prodplast Imobiliare.

Închiriat în prezent în proporție de circa 70%, Veranda va avea o suprafață închiriabilă totală de aproape 30.000 de metri pătrați, ce va include spații comerciale, restaurante, cafenele, dar și o zonă verde de 15.000 de metri pătrați. Printre chiriași se numără branduri precum Carrefour (aproximativ 10.000 de metri pătrați), H&M (peste 2.000 de metri pătrați), CCC, Deichmann, Pimkie, Triumf, Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, Pizza Coloseum, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom. Per total, mallul va adăposti peste 100 de magazine și va fi deservit de o parcare de peste 1.200 de locuri.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Piața rezidențială în T2 2020: ce s-a întâmplat cu prețurile locuințelor? Cererea, oferta și tranzacțiile și-au revenit în bună măsură după perioada de izolare

Unul dintre efectele măsurilor impuse de autorități constă în majorarea cererii pentru locuințe noi mai spațioase și cu acces la zone de recreere. Cel de-al doilea trimestru din 2020...

citește mai departe
2 în 1: investiție plus casă de vacanță într-un complex turistic montan din România. Murotti Valley va cuprinde 1.000 de vile, plus hotel și alte facilități

Iubitorii vacanțelor la munte pot profita de oportunitățile de investiție oferite de un ansamblu imobiliar proaspăt lansat pe piața locală. Alessio Karkhi și Nicu Hagivreta, doi oameni de afaceri...

citește mai departe
Care vor fi, de fapt, condițiile pentru Noua Casă: credite de maximum 140.000 de euro pentru locuințele noi, față de 70.000 de euro, pentru restul

Schimbările aduse programului au fost elaborate în contextul situației create de COVID-19, dar și pentru a elimina restricțiile impuse, recent, prin varianta „O familie, o casă”. Supuse unei serii...

citește mai departe
Cele mai active șapte zone imobiliare din Sectorul 2 al Capitalei. Cu cât s-au vândut aici apartamentele

La nivel de sector, valoarea medie de vânzare a unui apartament a ajuns la 64.000 de euro, însă între diferite cartiere pot fi observate diferențe semnificative. Potrivit celui mai...

citește mai departe
Raportul tranzacțiilor imobiliare din Sectorul 2: apartamentele dețin majoritatea covârșitoare. Vezi prețurile DE VÂNZARE – inclusiv pe segmentul vilelor!

Per ansamblu, numărul contractelor de vânzare încheiate pe tot parcursul lui 2019 este similar cu cel consemnat în 2018. Imobiliare.ro și Analize Imobiliare au finalizat, în colaborare cu Primăria...

citește mai departe