Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
27 Iulie 2010

Plăci ceramice de lux, la preț de producător local

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 27 Iulie 2010

Compania bulgară KAI Group investește șase milioane de euro într-o nouă linie de producție, ce permite adaptarea la cerințele cumpărătorilor.

În scurt timp, românii vor putea achiziționa plăci ceramice din categoria mediu-lux de import, dar la prețuri și servicii de producător local. Compania bulgară Kai Group, unul dintre principalii jucători pe piața autohtonă de profil, a anunțat o investiție de șase milioane de euro într-o nouă linie de producție. „Această investiție ne va permite să dezvoltăm un portofoliu mai complex de produse, oferind o alternativă competitivă la produsele de tip mediu-lux relizate în Spania și Italia”, subliniază Cătălin Rotaru, Country Manager pentru KAI România.

Capacitate de peste 20 de milioane de metri pătrați
Noile utilaje vor permite atât majorarea cu peste două milioane de metri pătrați a capacității de producție a fabricii – de la un total de 18 milioane de metri pătrați -, cât și adaptarea la preferințele actuale ale consumatorilor. Astfel, vor putea fi fabricate formate de gresie porțelanată de 60×60 cm, în condițiile în care, până acum, cele mai mari dimensiuni realizate erau de 50×50 cm și 30×60 cm pentru gresie și de 33×50 cm pentru faianță. Potrivit lui Spas Shopov, CEO Kai Group, adaptarea produselor ca dimensiune și finisaje vine ca urmare a tendințelor identificate în cadrul celor mai recente târguri de profil desfășurate în Spania și Italia. În acest sens, anul trecut a fost demarat un program de dezvoltare a portofoliului de produse. Compania a mai investit un milion de euro în lansarea unei mărci proprii de nivel mediu și lux, denumită Progres Ceramica, ce a avut ca rezultat creșterea vânzărilor.

Produsele medii și de lux, 20% din vânzări
Investiția anunțată de Kai Group depășește jumătate din totalul vânzărilor companiei din 2009 pe piața din România și reprezintă o treime din totalul valorii necesare pentru construcția unei fabrici noi. În ultimii zece ani, compania a investit alte 40 de milioane de euro în vederea rentabilizării producției. Produsele din categoria mediu-lux reprezintă 20% din vânzările Kai Group pe România.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe