Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
18 mai 2011

Premiile în Real Estate pentru Europa de Sud-Est, la Bucureşti: 300 de companii şi proiecte nominalizate, 171 de semifinalişti

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

În cadrul ceremoniei vor fi înmânate 23 de titluri către consultanţi, dezvoltatori, bănci, arhitecţi, case de avocatură sau retaileri.

Pe 19 mai se vor acorda la Bucureşti (hotelul Athenee Palace Hilton) Premiile în Real Estate pentru Europa de Sud-Est, eveniment organizat de publicaţia internaţională EuropaProperty. La ceremonie vor lua parte companii şi specialişti de top din piaţa imobiliară locală şi regională. „Sunt încântat să urez bun-venit la cea de-a şasea ediţie a Premiilor în Real Estate pentru Europa de Sud-Est acestui grup de profesionişti de succes. Sponsorii, participanţii şi membrii juriului sunt cu toţii reprezentanţi de top ai pieţei europene şi sud-est europene, ceea ce confirmă faptul că acest eveniment reprezintă un punct de referinţă pentru industrie”, subliniază Craig Smith, directorul şi fondatorul publicaţiei EuropaProperty.

„Greii” din industrie, sub lupa juriului
Premiile vor fi acordate pe 25 de categorii, printre care se numără: developerul office al anului, developerul rezidenţial al anului, cea mai bună agenţie de retail, office, rezidenţială sau de industrial, cea mai bună bancă sau casă de avocatură, cel mai bun proiect office, de retail, rezidenţial sau industrial, cel mai bun arhitect sau cel mai bun retailer. Pentru a decide câştigătorii la aceste categorii, organizatorii evenimentului au avut de ales dintr-o masă de 300 de companii şi proiecte nominalizate, dintre care au selectat 171 de semifinalişti. Printre companiile de consultanţă ce ar putea fi premiate la mai multe categorii în cadrul evenimentului se numără: CB Richard Ellis, Coldwell Banker, Colliers International, DTZ, Cushman&Wakefield, Jones Lang LaSalle, King Sturge, The Advisers/Knight Frank.

Pentru categoria „Proiectul anului” vor concura câştigătorii din sectoarele de birouri, retail, industrial şi rezidenţial. Proiectele vor fi notate în funcţie de design, calitatea construcţiei şi eficienţa clădirii, localizare, respectarea standardelor de protecţie a mediului, precum şi succesul din punct de vedere comercial.

Titlul de „Compania anului” va fi acordat unuia dintre dezvoltatorii sau agenţiile câştigătoare pe cele patru segmente ale pieţei. Companiile vor fi evaluate în funcie de contribuţia generală a acestora la ansamblul pieţei, în funcţie de succesul lor comercial, de conducere şi de cota de piaţă.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Ce strategie de lucru a adoptat rețeaua de agenții RE/MAX pentru când vom ieși din izolare

Agentul va utiliza echipament de protecție în interacțiunile directe cu clienții, pentru a minimiza riscurile de răspândire a virusului COVID-19. Pentru a răspunde la realitatea de după ieșirea din...

citește mai departe
Imobiliare.ro: În ciuda pandemiei, statisticile arată că există, chiar și acum, un interes solid pentru piața locuințelor

Deși evenimentele din plan social impun o stare de expectativă, cei aflați în căutarea unei case nu au dispărut, totuși, de pe fața pământului – este de așteptat ca,...

citește mai departe
Imobiliare de Romania. Episodul 2: (Ne)profesionistii

Din episodul anterior: Actorii pietei imobiliare, principalii beneficiari ai unei piete neprofesioniste, au fost identificati si demascati: dezvoltatorii, ziarele si site-urile de publicitate imobiliara, vanzatorii si cumparatorii privati care...

citește mai departe
De cât fac afaceri agenţiile de top din afara Capitalei

În marile oraşe ale ţării, miza jocurilor imobiliare este semnificativ mai mică faţă de Bucureşti. Capitala este, de departe, cea mai importantă piaţă imobiliară a ţării, marile companii de...

citește mai departe
Cum s-a adaptat la criză unul dintre marii consultanţi imobiliari de pe piaţa locală

În condiţiile scăderii drastice a volumului de tranzacţii, companiile imobiliare au fost nevoite să exploateze noi nişe de piaţă. În perioada de boom a real estate-ului autohton, o bună...

citește mai departe