Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
14 sept. 2011

Primul magazin Leroy Merlin se deschide în parcul de retail Colosseum

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Unitatea comercială se întinde pe o suprafaţă de 16.500 de metri pătraţi şi ocupă mai mult de un sfert din zona de retail aferentă proiectului.

Lanţul francez de magazine de bricolaj Adeo va deschide mâine, 15 septembrie, primul magazin Leroy Merlin de pe piaţa românească. Acesta este amplasat în cartierul bucureştean Chitila şi face parte din parcul de retail Colosseum. Fiind prima deschidere din cadrul proiectului comercial, magazinul de bricolaj se întinde pe o suprafaţă de 16.500 de metri pătraţi. Cea de-a doua fază a dezvoltării zonei de retail ce face parte din Colosseum va fi deschisă publicului în luna noiembrie a acestui an, odată cu lansarea hipermarketului Carrefour şi galeriei comerciale aferente acestuia.

Investiţia totală în Colosseum se ridică la 350 milioane de euro, proiectul urmând a fi finalizat integral în anul 2016. Parcul de retail, aflat momentan în construcţie, va cuprinde spaţii comerciale cu o suprafaţă totală de 53.000 de metri pătraţi. Acestei zone i se va adăuga şi un mall a cărui construcţie va începe în primăvara anului viitor. Proiectat să se întindă pe o suprafaţă închiriabilă de 137.000 de metri pătraţi, centrul de cumpărături este promovat de Nova Imobiliare (compania dezvoltatoare a întregului proiect) ca cel mai mare mall din România şi, totodată, din Europa.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe