Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
6 iul. 2011

Prin atragerea a opt retaileri locali, ERA Shopping Park Oradea îşi creşte gradul de ocupare la 95%

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Noile magazine activează pe segmentele de food şi fashion şi însumează o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi.

În al doilea trimestru al acestui an, centrul comercial ERA Shopping Park – dezvoltat în Oradea de către dezvoltatorul Omilos Group – şi-a completat lista de chiriaşi cu opt branduri locale active în segmentele de food şi fashion. Magazinele Euphoria Style, Rendez Vous, Expo Fashion Bazaar, Chrome, Celebration, „Delicatese” by Florava, Târgul Ţăranului şi Madam Pondarosa însumează o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi, iar deschiderea lor a necesitat o investiţie de 500.000 de euro. În prezent, gradul de ocupare a proiectului se ridică la 95%, potrivit reprezentanţilor companiei.

La finalizarea sa, la finele anului 2012, ERA Shopping Park va cuprinde aproximativ 78.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale, suprafaţa închiriabilă ridicându-se la 62.500 metri pătraţi. Proiectul este format dintr-o galerie comercială de 7.500 metri pătraţi închiriabili, ce include peste 40 de magazine. Ancore sunt hipermarketul Carrefour (15.100 metri pătraţi), Bricostore DIY (9.592 metri pătraţi) şi Altex Megastore (3.192 metri pătraţi). Acestor chiriaşi li se vor adăuga în perioada următoare Mobexpert (un magazin de 8.000 metri pătraţi) şi un Cinema City (3.000 metri pătraţi). Incluzând peste 70 de magazine, ERA Mall este programat pentru deschidere în toamna acestui an. Dezvoltatorul Omilos îşi propune ca până la finele lui 2012 să investească aproximativ 80 de milioane de euro în proiectul de retail.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Studiu: Cum spun românii că-și vor schimba obiceiurile pe fondul noilor „măsuri de relaxare”. „Instinctele de a socializa și de a experimenta vor răzbate”

Oamenii își doresc să iasă mai mult în parc, să facă mai multă mișcare, dar și să meargă în vacanţe în interiorul ţării. Cele două luni de izolare și...

citește mai departe
Colliers: Marile centre comerciale au făcut investiții de peste jumătate de milion de euro ca să se pregătească pentru redeschiderea din 15 iunie

Retailerii se așteaptă la o recuperare parțială a vânzărilor pe timpul verii și estimează că numărul vizitatorilor ar putea reveni la normal în decembrie. Potrivit datelor Colliers International, centrele...

citește mai departe
Bătălia megamallurilor, la final? Dezvoltatorul Colosseum: „Ar fi o sinucidere să mai construiască cineva un asemenea proiect”

Cel mai mare centru comercial din România şi din Europa se pregăteşte pentru începerea lucrărilor de construcţie în partea de nord-vest a Bucureştiului. Începând cu anul 2008, când a...

citește mai departe
Retailul autohton oferă randamente mai mari decât Franţa, Marea Britanie, Cehia sau Polonia. Totuşi, investitorii nu vor să cumpere aici

Cererea pentru proprietăţile de retail de cea mai bună calitate din Europa Centrală a ajuns la cel mai ridicat nivel din 2008 încoace. Potrivit unui studiu de piaţă realizat...

citește mai departe
Retailerii internaţionali menţin chiriile spaţiilor comerciale la cote ridicate

Din al doilea trimestru al anului trecut, preţurile cerute de proprietarii spaţiilor de retail au început să se stabilizeze. Piaţa autohtonă de retail este printre primele segmente imobiliare ce...

citește mai departe