Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
15 dec. 2011

Reconversie în retailul alimentar: hipermarketurile PIC se redeschid sub brandul Succes

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

PricewaterhouseCoopers are în plan continuarea strategiei de reorganizare a societăţii PIC S.A., după intrarea acesteia în insolvenţă, la finele lui 2009.

Fostul hipermarket PIC din Craiova a fost redeschis azi sub brandul Succes, de către compania cu acelaşi nume. Acesta este cel de-al doilea magazin din fosta reţea PIC inaugurat de către firma Succes Nic COM, după hipermarketul din Piteşti. „Deschiderea acestui magazin din Craiova confirmă angajamentul firmei Succes de a activa pe segmentul de hipermarketuri, consolidându-şi prezenţa în zona Olteniei. Ambiţia noastră este de a ne crea o reţea de hipermarketuri la nivel naţional şi suntem încrezători că există oportunităţi pe piaţa de retail modern la preţuri accesibile, chiar şi în această perioadă de scădere a consumului”, spune Liviu Şendroiu, administratorul Succes Nic Com.

În prezent, societatea PIC S.A. este administrată de către PricewaterhouseCoopers Business Recovery Services IPURL din martie 2010, după ce a intrat în insolvenţă la sfârşitul anului 2009. „Prin această redeschidere a magazinului din Craiova, PwC continuă strategia de reorganizare a societăţii, punând în valoare activele acesteia. Nu ne vom opri aici. Suntem în negocieri pentru redeschiderea şi a celorlalte magazine din fosta reţea PIC”, spune Marius Zidaru (foto), director şi liderul Departamentului de Servicii pentru Restructurarea Afacerii din cadrul PwC România. Acesta a precizat că obiectivul PwC constă în valorificarea activelor societăţii în mod optim, asigurând astfel recuperarea pierderilor pentru toate părţile implicate: creditori, furnizori şi angajaţi.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe