Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
23 ian. 2017

Școli, muzee și parcuri reabilitate în cadrul campaniei „Culorile României”

scris de Adriana Drăgușin in categoria Ştiri imobiliare, Lifestyle

Proiectul vizează obiective de interes pentru comunitate atât din zona rurală, cât și din orașe.

Producătorul român de lacuri și vopsele Policolor a continuat anul trecut campania de responsabilitate socială „Culorile României”, derulând 12 proiecte punctuale și sponsorizând alte 30 de acțiuni speciale – dintre care cele mai multe în domeniul educației și cel urbanistic. În cadrul proiectului au fost reabilitate și/sau reamenajate o serie de obiective de interes public precum școli, parcuri sau muzee.

campania Culorile Romaniei

Valoarea totală a materialelor și finanțărilor acordate (incluzând premiile oferite în cadrul concursurilor naționale de creație) depășește 125.000 de euro. „Policolor s-a angajat să susțină activ comunitățile urbane și rurale din țară prin campania «Culorile României». Suntem mândri că s-au mobilizat atât de mulți oameni alături de noi și că împreună facem continuu proiecte frumoase prin care reînviem arta urbană, culoarea și autenticul”, spune Marius Văcăroiu, CEO Policolor.

„În 2016, am alocat inițial 12 tone de materiale, dar au venit spre noi atâtea inițiative bune, încât la final de an cantitatea de vopsea, lac, tencuială, grund direcționată spre campania «Culorile României» a fost de peste 25 de tone, la care se adaugă alte 25 de tone donate pentru alte proiecte speciale. Implicarea activă a oamenilor din comunitățile susținute, alături de angajați ai Policolor, a fost impresionantă. Acest lucru ne onorează și dorim să le mulțumim. În 2017 ne vom îndrepta atenția mai mult spre zona urbană, ce are atâta nevoie de culoare.”

Marius Văcăroiu, CEO Policolor

Ajutor și pentru locuințele tradiționale

Anul trecut proiectul ”Culorile României” a ajuns în comunele Mînzălești, jud. Buzău (4,8 tone de lacuri și vopsele donate), Corbi, jud. Argeș (6,5 tone materiale donate), și Luncavița (3,2 tone materiale donate). În Mînzălești au fost renovate zece școli și grădinițe, biblioteca comunală, Muzeul Timpul Omului, sediul primăriei și centrul de informare Meledic, iar în Corbi mai multe școli, un muzeu și un cămin cultural. În Luncavița și Rachelu, pescarii, apicultorii și locuitorii ale căror gospodării păstrează specificul local tradițional au primit vopsea lavabilă, lacuri, tencuială și emailuri pe care le-au folosit la recondiționarea caselor, bărcilor și stupinelor. „Proiectul s-a adresat unui grup țintă de oameni cu resurse financiare scăzute, care practică activități tradiționale specifice locului”, explică reprezentanții Policolor.

Campania de responsabilitate socială a ajuns în 2016 și în orașe precum Râmnicu Sărat, Constanța sau Tulcea. Materialele au fost folosite, printre altele, pentru renovarea unor muzee de interes național – Muzeul Național al Satului ”Dimitrie Gusti”, Muzeul de Etnografie Tulcea. În Râmnicu Sărat au fost amenajate obiective precum: Parcul Municipal, Stadion, Liceul Economic, Colegiul Național „Alexandru Vlahută“, Școala nr.1, Școala „Vasile Cristoforeanu“, Cercul Militar etc.

Reprezentanții Policolor intenționează să continue campania „Culorile României” și în 2017.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
AXXIS NOVA Resort & SPA: Se lansează primul concept imobiliar integrat din Mamaia Nord (P)

Luna septembrie marchează lansarea primului concept imobiliar integrat din Mamaia Nord, AXXIS Nova Resort & SPA, un proiect unic care va cuprinde un hotel de cinci stele și șase...

citește mai departe
Prețurile apartamentelor în august 2021. Cluj-Napoca face excepție de la tendința generală

În clasamentul variațiilor consemnate luna trecută în marile orașe, orașul de pe Someș se află la polul opus față de Capitală. Spre deosebire de cele trei luni anterioare, când...

citește mai departe
Trei antreprenori români visează ca litoralul autohton să devină atractiv pe tot parcursul anului, cum este și Coasta de Azur. Au în plan mai multe proiecte imobiliare în Neptun-Olimp

Marea, liniștea, climatul plăcut, susținute de facilitățile și serviciile de calitate, toate acestea sunt ingredientele unei „rețete” ce și-a dovedit deja viabilitatea în alte țări. Cătălin Scripcaru, Bogdan Căruntu...

citește mai departe
Urban Plaza redefinește linia orizontului la Brașov: 2.000 de apartamente și facilități integrate, la cele mai înalte standarde

Cea dintâi etapă de construcție se află în curs de finalizare, iar predarea locuințelor aferente celei de-a doua va începe spre finele acestui an. După 13 ani de experiență,...

citește mai departe
Interes crescut pentru apartamente la malul mării, cu potențial investițional

Dezvoltatorul unui complex rezidențial-hotelier de pe litoralul românesc a înregistrat o cerere peste așteptări din partea cumpărătorilor în luna august. Nordis Group a anunțat atingerea unui volum-record de vânzări...

citește mai departe